Klantmanager Inkomen

Geplaatst 6 dagen geleden

Je voert (telefonisch) intakegesprekken met uitkeringsgerechtigden en behandelt aanvragen levensonderhoud op grond van de Pw en de Ioaw;
Je bent verantwoordelijk voor je eigen caseload en het inzetten, bewaken en beheren van instrumenten met als doel uitstroom te bevorderen;
Je informeert uitkeringsgerechtigden over rechten en plichten;
Je voert boetegesprekken en legt boetes op;
Je doet debiteurenonderzoeken en terugvorderingen
Je behandelt aanvragen / beoordeelt het recht op bijzondere bijstand en minimaregelingen van zowel uitkerings- als niet uitkeringsgerechtigden.
Je bent verantwoordelijk voor het hele proces rondom de toekenning van de bijzondere bijstand. Denk hierbij aan invoering, beoordeling, betaling en eventuele wijzigingen.

Vereisten en Knock-Out Criteria

Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied van de participatiewet;
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als klantmanager inkomen bij een gemeente;
Werkervaring met het voeren van boetegesprekken en boetes opleggen;
Werkervaring met het terugvorderingen en debiteurenonderzoek.

Locatie: Nijkerk
Start: 29-10-2020
Uren per week: 36
Einde/Duur: 6 maanden Optie op verl.: n.n.b.

Graag reageren voor 21-10-2020 10:00 uur met CV (Word/PDF formaat en in het
Nederlands, max. 4 pag. en 2 ref.) waaruit kennis/ervaring van bovenstaande blijkt,
inclusief een motivatie verwerkt in het cv waarom u zichzelf geschikt acht voor deze functie.
Tevens dient uw reactie voorzien te zijn van:
Beschikbaarheidsdatum
Aantal uren per week beschikbaar
Uurtarief ex BTW, inclusief reiskosten woon-werk
Vakantieplannen

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.