ZZP
Reageer voor: 12:00u — 03-12-2025

Vacature omschrijving

Startdatum: 15 december 2025

Einddatum: 15 juni 2026

Optie op verlenging: 2x 3 maanden

Sluitingsdatum: 3 december 2025

Functieomschrijving

Als interim teammanager Installaties geef je leiding aan een team van circa 20-25 professionals binnen de afdeling Realisatie en Beheer. Je bent verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van alle gemeentelijke installaties, zoals gemalen, parkeermeters, dynamische binnenstadafsluiting, marktverlichting, openbare verlichting, verkeersinstallaties, fonteinen en de sluis. Daarnaast draagt het team zorg voor het schoonmaken van kolken en riolen, eerstelijns klachtenonderhoud en het bemensen van de calamiteitenploeg voor diverse incidenten in de openbare ruimte.

Je werkt vanaf de gemeentewerf en zorgt voor een efficiënte inzet van mensen en middelen. Je coacht medewerkers, voert gesprekscycli en maakt afspraken over prestaties en persoonlijke ontwikkeling. Je bent verantwoordelijk voor de prioritering en (her)verdeling van werkzaamheden en het waarborgen van verplichte opleidingen om kennis en expertise actueel te houden.

Je adviseert over investeringen en begrotingswijzigingen en stelt college- en raadsvoorstellen op. Tevens draag je zorg voor contractmanagement en bewaak je de kwaliteit van werkzaamheden en het budget. Je onderhoudt contacten met leveranciers, vertegenwoordigers en ondernemersverenigingen.

Als lid van het managementteam van de afdeling Realisatie en Beheer werk je samen met de afdelingsmanager en andere teammanagers aan het functioneren van de gehele afdeling. Je draagt bij aan integrale afstemming van processen, implementatie van nieuw beleid en het bepalen van visie en strategische doelen.

Functie-eisen

  • Minimaal een afgeronde HBO-opleiding;
  • Aantoonbare werkervaring in een soortgelijke leidinggevende functie;
  • Omgevingsbewust en ervaring met werken in een politieke/bestuurlijke omgeving;
  • Ervaring met contractvorming en aanbestedingen;
  • Kennis en ervaring met personele aangelegenheden (P&O) en een echte peoples manager;
  • Ervaring met (gemeentelijk) beheer en onderhoud en affiniteit met techniek;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden;
  • Daadkrachtig en besluitvaardig;
  • Resultaatgericht met goede organisatorische en planningsvaardigheden;
  • Flexibel en geen negen-tot-vijf mentaliteit.

Eisen:

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hboniveau
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als manager in de afgelopen 10 jaar in het fysieke domein
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met (gemeentelijke) beheer en onderhoud en met techniekin het fysieke domein

Wensen:

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar op het gebied vanmanagement van (gemeentelijke) beheer en onderhoud en met techniek in het fysiek domein binnen een gemeentelijke organisatie
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare ervaring met het als manager zorgdragen voor het ontwikkelen en implementeren van integrale veranderingen en operationeelbeleid en uitvoering in het fysiek domein in de afgelopen 10 jaar
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van Civiele Techniek, Electrotechniek of vergelijkbare opleidingen
Direct solliciteren

Hoe het werkt?

1.
Solliciteer op jouw opdracht

Geen cv bij de hand? Geen probleem. Bij ons hoef je geen uitgebreide motivatiebrief te schrijven of je hele loopbaan op papier te zetten. Laat simpelweg je naam en contactgegevens achter of stuur ons een kort berichtje. Wij zijn vooral benieuwd naar wie jíj bent en wat je zoekt.

2.
Wij nemen contact op

Binnen een paar werkdagen nemen we contact met je op. We bespreken wat jij belangrijk vindt in een baan, wat je ervaring is (of juist waar je in wil groeien), en welke mogelijkheden er zijn binnen ons team. Alles in een open en ontspannen gesprek.

3.
Kennismaken

Zien we een match? Dan nodigen we je uit voor een kennismakingsgesprek – online of bij ons op locatie. Je krijgt een goed beeld van de functie, de sfeer en de mensen met wie je eventueel gaat samenwerken. En natuurlijk kun jij ook al je vragen stellen.

4.
Je kan aan de slag!

Zijn we allebei enthousiast? Dan regelen we de laatste praktische zaken en zorgen we dat je een vliegende start maakt. Van contract tot inwerktraject – we zorgen dat alles op rolletjes loopt.

Vorige Volgende

Gerelateerde vacatures

Teamleider Sociaal Domein Detachering
  • Ijsselstein
  • 32 - 36 uur
  • € 7.683,- / € 9.276,- per maand

Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 15 april 2026 Optie op verlenging: 2x 2 maanden Sluitingsdatum: 1 december 2025 Functieomschrijving Als teamleider sociaal domein geef je integraal leiding aan een team van circa 45 medewerkers, werkzaam op het gebied van jeugdzorg, inburgering en Wmo. Het team behandelt ook thema’s als bemoeizorg, groepsaanpak en samen veilig. Je…

Reageer voor: 12:00u — 01-12-2025
Senior Projectcontroller ZZP
  • Utrecht
  • 36 uur

Startdatum: 15-12-2025 Einddatum: 15 juni 2026 Optie op verlenging: met mogelijke opties tot verlenging Jouw rol Als senior projectcontroller ben je de sparringpartner van het management binnen een van de grootste organisatieonderdelen van de Gemeente Utrecht. Je speelt een cruciale rol bij de controle van grote en complexe projecten in de openbare ruimte, zoals het…

Reageer voor: 12:00u — 26-11-2025
Procesadviseur Detachering
  • Amsterdam
  • 32 - 36 uur
  • € 7.683,- / € 9.276,- per maand

Startdatum: 1 januari 2026 Einddatum: 30 juni 2026 Optie op verlenging: Ja, de Gemeente heeft de mogelijkheid de Overeenkomst meerdere keren te verlengen tegen dezelfde voorwaarden en condities, met dien verstande dat de totale maximale duur van de Overeenkomst de 24 maanden niet mag overschrijden. Sluitingsdatum: 4 december 2025 Publicatiedatum: 24 november 2025 Functieomschrijving Als…

Reageer voor: 12:00u — 04-12-2025
Projectleider Vastgoed Detachering
  • Barneveld
  • 24 uur
  • € 4.812,- / € 5.234,- per maand

Startdatum: 1 januari 2026 Einddatum: 1 juli 2026 Optie op verlenging: 3x 6 maanden Sluitingsdatum: 5 december 2025 Functieomschrijving Als projectleider geef je leiding aan (interne) projectteams, inclusief marktpartijen, met als doel de realisatie, verbouw, renovatie, sloop, asbest- en grondsanering en inrichting van maatschappelijk vastgoed. Verantwoordelijkheden Leidinggeven: Sturen van projectteams gericht op diverse vastgoedprojecten. Beheer:…

Reageer voor: 12:00u — 05-12-2025
Senior Projectmanager Openbare Ruimte ZZP
  • Utrecht
  • 12 - 16 uur

Startdatum: 1 januari 2026 Einddatum: 1 januari 2027 Optie op verlenging: met mogelijke opties tot verlenging Functieomschrijving Als senior-projectmanager openbare ruimte ben jij verantwoordelijk voor het leiden van grote, integrale en complexe projecten in de stedelijke openbare ruimte van Utrecht. Je werkt aan projecten met een investeringsomvang tussen de €10 miljoen en €30 miljoen, waarbij…

Reageer voor: 12:00u — 28-11-2025
Senior Adviseur Fysieke Leefomgeving ZZP
  • Hilversum
  • 32 - 36 uur

Startdatum: 15 december 2025 Einddatum: 15 juni 2026 Optie op verlenging: 3x 3 maanden Sluitingsdatum: 28 november 2025 Functieomschrijving Als specialist op het snijvlak van groen, grijs en blauw ben je verantwoordelijk voor het realiseren van heldere en integralere besluitvorming en uitvoering. Je draagt bij aan aantoonbare verbeteringen in de kwaliteit en doorlooptijd van adviezen…

Reageer voor: 12:00u — 28-11-2025
Senior toezichthouder Asbest Detachering
  • Leiden
  • 36 uur
  • € 6.999,- / € 7.631,- per maand

Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 17 april 2026 Optie op verlenging: 2x 4 maanden Sluitingsdatum: 3 december 2025 Functieomschrijving Als toezichthouder bij asbestsaneringen en sloopprojecten ben je verantwoordelijk voor het controleren of alle werkzaamheden voldoen aan de geldende wet- en regelgeving. Je houdt toezicht op de uitvoering van asbestverwijdering en sloop, voert administratieve controles uit…

Reageer voor: 12:00u — 03-12-2025
Senior Projectmanager Stationsomgeving ZZP
  • Nijmegen
  • 16 - 24 uur

Startdatum: 1 januari 2026 Einddatum: 31 december 2026 Optie op verlenging: 3x 12 maanden Sluitingsdatum: 1 december 2025 Functieomschrijving Als Sr. Projectmanager ben je verantwoordelijk voor het aansturen en coördineren van woningbouwontwikkelingen rondom het station binnen het kader van de gebiedsontwikkeling Winkelsteeg. Je leidt het projectteam Station en stuurt projectontwikkelaars en andere ontwikkelende partijen aan….

Reageer voor: 12:00u — 01-12-2025