Vacature Administratief medewerker vergunningen

Administratief medewerker vergunningen
ZZP
Reageer voor: 12:00u — 28-11-2025

Vacature omschrijving

Startdatum: 9 december 2025

Einddatum: 9 juni 2026

Optie op verlenging: 2x 6 maanden

Functieomschrijving

Als medewerker behandel je aanvragen voor kopieën van bouwtekeningen. Je bent verantwoordelijk voor het opzoeken van tekeningen in het digitale depot, het anonimiseren van deze tekeningen via Datamask en het digitaal verzenden aan de aanvragers. Vervolgens rond je de zaak af via Zaaksysteem.nl.

Eisen:

  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau in bouw technische richting
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 4 jaar op het gebied van vergunningsverlener bij een gemeente
  • Aantoonbare werkervaring met het lezen van bouwtekeningen middels bouwkundige of tekenprogramma’s
  • Uiterlijk beschikbaar per 9 december 2025 voor 36 uur

Wensen:

  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als medewerker vergunningen bij een gemeente
  • Aantoonbare werkervaring met het conroleren en lezen van bouwkundige tekeningen, rapporten en berekening
  • Aantoonbare werkervaring met meerdere stakeholders zoals omgevingsdiensten
  • Aantoonbare werkervaring Datamask
  • Aantoonbare werkervaring met zaaksysteem
  • Aantoonbare werkervaring met D-depot

Competenties:

  • Je drukt je mondeling en schriftelijk goed uit
  • Je bent accuraat
Direct solliciteren

Hoe het werkt?

1.
Solliciteer op jouw opdracht

Geen cv bij de hand? Geen probleem. Bij ons hoef je geen uitgebreide motivatiebrief te schrijven of je hele loopbaan op papier te zetten. Laat simpelweg je naam en contactgegevens achter of stuur ons een kort berichtje. Wij zijn vooral benieuwd naar wie jíj bent en wat je zoekt.

2.
Wij nemen contact op

Binnen een paar werkdagen nemen we contact met je op. We bespreken wat jij belangrijk vindt in een baan, wat je ervaring is (of juist waar je in wil groeien), en welke mogelijkheden er zijn binnen ons team. Alles in een open en ontspannen gesprek.

3.
Kennismaken

Zien we een match? Dan nodigen we je uit voor een kennismakingsgesprek – online of bij ons op locatie. Je krijgt een goed beeld van de functie, de sfeer en de mensen met wie je eventueel gaat samenwerken. En natuurlijk kun jij ook al je vragen stellen.

4.
Je kan aan de slag!

Zijn we allebei enthousiast? Dan regelen we de laatste praktische zaken en zorgen we dat je een vliegende start maakt. Van contract tot inwerktraject – we zorgen dat alles op rolletjes loopt.

Vorige Volgende

Gerelateerde vacatures

Consulent participatie jongerenloket met het accent op inkomen ZZP
  • Purmerend
  • 32 - 36 uur

Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 11 april 2026 Optie op verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend Sluitingsdatum: 27 november 2025 Functieomschrijving Als inkomensconsulent ondersteun je jongeren bij al hun vragen op het gebied van financiën, werk, leren en zorg. Je beoordeelt en behandelt aanvragen voor inkomensondersteuning, zoals bijzondere bijstand, minimaregelingen en kindregelingen. Je verwerkt mutaties,…

Reageer voor: 12:00u — 27-11-2025
Medewerker Frontoffice Detachering
  • Apeldoorn
  • 34 - 38 uur
  • € 2.588,- / € 3.337,- per maand

Startdatum: 2 februari 2026 Sluitingsdatum: 28 november 2025 Functieomschrijving Wij zoeken 5 medewerkers die zelfstandig binnengekomen telefoongesprekken afhandelen, eventueel e-mails behandelen en lichte administratieve werkzaamheden verrichten. Functie-eisen Kennis en ervaring Enige kennis van de wet WOZ en het heffen en invorderen van gemeentebelastingen Ervaring met het klantcontactscherm van GouwIT Aantoonbare ervaring met telefonieCompetenties Goede mondelinge…

Reageer voor: 12:00u — 28-11-2025
Medewerker Archiefbeheer Detachering
  • Purmerend
  • 16 uur
  • € 2.071,- / € 2.352,- per maand

Startdatum: 1 januari 2026 Einddatum: 1 januari 2027 Optie op verlenging: 2x 6 maanden Sluitingsdatum: 27 november 2025 Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een professional met kennis en ervaring in het archiveren van fysieke documenten. De focus ligt op het archiveren van fysieke dossiers met als doel deze op termijn te vernietigen of over…

Reageer voor: 12:00u — 27-11-2025
Allround Inkomensconsulent Detachering
  • Alphen Aan Den Rijn
  • 36 uur
  • € 5.481,- / € 6.324,- per maand

Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 12 april 2026 Optie op verlenging: 3x 4 maanden Sluitingsdatum: 28 november 2025 Functieomschrijving Als inkomensconsulent beheer je een eigen klantenbestand en voer je diverse onderzoeken uit naar de rechtmatigheid en doelmatigheid van aanvragen. Je stelt rapporten en beschikkingen op en voert dienstverlenende gesprekken met klanten, waarbij je investeert in…

Reageer voor: 12:00u — 28-11-2025
Managementassistent/ PMO Detachering
  • Apeldoorn
  • 16 - 20 uur
  • € 1.671,- / € 2.436,- per maand

Startdatum: 1 januari 2026 Einddatum: 31 maart 2026 Optie op verlenging: 2x 3 maanden Sluitingsdatum: 2 december 2025 Functieomschrijving Als managementassistent / projectmanagement officer (PMO) bij bureau DGV ondersteun je de gedelegeerd opdrachtgevers binnen de directie Data, Governance en Vernieuwing. Je speelt een sleutelrol in het voorbereiden en organiseren van maandelijkse stuurgroepen voor circa 25…

Reageer voor: 12:00u — 02-12-2025
Backoffice medewerker burgerzaken Detachering
  • Mook
  • 24 - 32 uur
  • € 3.126,- / € 4.730,- per maand

Startdatum: zo spoedig mogelijk Optie op verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend Sluitingsdatum: 27 november 2025 Functieomschrijving Als medewerker backoffice ben je verantwoordelijk voor het juist, volledig en tijdig verwerken van administratieve processen rondom persoonsregistraties (BRP), verhuizingen, naturalisaties, huwelijken en andere burgerlijke zaken. Je verwerkt onder andere geboorte- en overlijdensaangiften en echtscheidingen. Daarnaast beoordeel je…

Reageer voor: 12:00u — 27-11-2025
Consulent Participatie Detachering
  • Bussum
  • 32 - 36 uur
  • € 3.560,- / € 4.638,- per maand

Startdatum: 8 december 2025 Einddatum: 8 maart 2026 Optie op verlenging: 3x 3 maanden Sluitingsdatum: 27 november 2025 Functieomschrijving Als consulent Participatie ben je verantwoordelijk voor een eigen klantenbestand van 27+ personen. Je start met een brede intake waarin je alle leefgebieden van jouw klant in kaart brengt. Op basis hiervan stel je een plan…

Reageer voor: 12:00u — 27-11-2025
WOZ gegevensbeheer ZZP
  • Leidschendam
  • 16 - 24 uur

Startdatum: 5 januari 2026 Einddatum: 1 juni 2026 Optie op verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend Functieomschrijving Als medewerker binnen het Klant Contact Centrum (KCC) ben je verantwoordelijk voor het zorgvuldig afhandelen van klantreacties en bezwaren met betrekking tot WOZ-beschikkingen. Je werkt zelfstandig aan het informeren van inwoners en het beoordelen van WOZ-waarden, met als…

Reageer voor: 12:00u — 29-11-2025