Vacature Medewerker Frontoffice

Medewerker Frontoffice
Detachering
Reageer voor: 12:00u — 28-11-2025

Vacature omschrijving

Startdatum: 2 februari 2026

Sluitingsdatum: 28 november 2025

Functieomschrijving

Wij zoeken 5 medewerkers die zelfstandig binnengekomen telefoongesprekken afhandelen, eventueel e-mails behandelen en lichte administratieve werkzaamheden verrichten.

Functie-eisen

Kennis en ervaring

  • Enige kennis van de wet WOZ en het heffen en invorderen van gemeentebelastingen
  • Ervaring met het klantcontactscherm van GouwIT
  • Aantoonbare ervaring met telefonie
    Competenties
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
  • Meedenkend en zelfstandig
  • Klantvriendelijk met passie om een klant te helpen
  • Stressbestendig en doorzettingsvermogen
  • Accuraat

Werktijden

  • Maandag tot en met donderdag van 08.00 – 17.00 uur
  • Vrijdag van 08.00 – 12.30 uur
  • 34 uur per week, van maandag tot en met donderdag
  • Vakanties tijdens de opdrachtperiode zijn in principe niet mogelijk

Overige informatie

De einddatum kan per medewerker verschillen vanwege piekwerkzaamheden.

Deze functie is niet geschikt voor ZZP’ers.

Eisen:

  • Enige kennis van de wet WOZ en het heffen en invorderen van gemeentebelastingen
  • Ervaring met het klantcontactscherm van GouwIT
  • Aantoonbare ervaring met telefonie

Competenties:

  • Goede mondelinge en schriftelijke
  • Uitdrukkingsvaardigheid
  • Meedenkend
  • Zelfstandig
  • Klantvriendelijk
  • Passie om een klant te helpen
  • Stressbestendig
  • Doorzettingsvermogen
  • Accuraat
Direct solliciteren

Hoe het werkt?

1.
Solliciteer op jouw opdracht

Geen cv bij de hand? Geen probleem. Bij ons hoef je geen uitgebreide motivatiebrief te schrijven of je hele loopbaan op papier te zetten. Laat simpelweg je naam en contactgegevens achter of stuur ons een kort berichtje. Wij zijn vooral benieuwd naar wie jíj bent en wat je zoekt.

2.
Wij nemen contact op

Binnen een paar werkdagen nemen we contact met je op. We bespreken wat jij belangrijk vindt in een baan, wat je ervaring is (of juist waar je in wil groeien), en welke mogelijkheden er zijn binnen ons team. Alles in een open en ontspannen gesprek.

3.
Kennismaken

Zien we een match? Dan nodigen we je uit voor een kennismakingsgesprek – online of bij ons op locatie. Je krijgt een goed beeld van de functie, de sfeer en de mensen met wie je eventueel gaat samenwerken. En natuurlijk kun jij ook al je vragen stellen.

4.
Je kan aan de slag!

Zijn we allebei enthousiast? Dan regelen we de laatste praktische zaken en zorgen we dat je een vliegende start maakt. Van contract tot inwerktraject – we zorgen dat alles op rolletjes loopt.

Vorige Volgende

Gerelateerde vacatures

Wmo Consulent Allround Detachering
  • Zoetermeer
  • 36 uur
  • € 5.502,- / € 6.135,- per maand

Startdatum: 5 januari 2026 Optie op verlenging: 1x 9 maanden Sluitingsdatum: 2 december 2025 Functieomschrijving Wmo Consulent Als Wmo Consulent ben jij verantwoordelijk voor de effectuering van de dienstverlening aan burgers van Zoetermeer op het gebied van individuele voorzieningen binnen de Wet maatschappelijke ondersteuning (Wmo). Je werkt zelfstandig en bent een echte aanpakker, maar weet…

Reageer voor: 12:00u — 02-12-2025
Managementassistent/ PMO Detachering
  • Apeldoorn
  • 16 - 20 uur
  • € 1.671,- / € 2.436,- per maand

Startdatum: 1 januari 2026 Einddatum: 31 maart 2026 Optie op verlenging: 2x 3 maanden Sluitingsdatum: 2 december 2025 Functieomschrijving Als managementassistent / projectmanagement officer (PMO) bij bureau DGV ondersteun je de gedelegeerd opdrachtgevers binnen de directie Data, Governance en Vernieuwing. Je speelt een sleutelrol in het voorbereiden en organiseren van maandelijkse stuurgroepen voor circa 25…

Reageer voor: 12:00u — 02-12-2025
Consulent Participatie Detachering
  • Bussum
  • 32 - 36 uur
  • € 3.560,- / € 4.638,- per maand

Startdatum: 8 december 2025 Einddatum: 8 maart 2026 Optie op verlenging: 3x 3 maanden Sluitingsdatum: 27 november 2025 Functieomschrijving Als consulent Participatie ben je verantwoordelijk voor een eigen klantenbestand van 27+ personen. Je start met een brede intake waarin je alle leefgebieden van jouw klant in kaart brengt. Op basis hiervan stel je een plan…

Reageer voor: 12:00u — 27-11-2025
Consulent participatie jongerenloket met het accent op inkomen ZZP
  • Purmerend
  • 32 - 36 uur

Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 11 april 2026 Optie op verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend Sluitingsdatum: 27 november 2025 Functieomschrijving Als inkomensconsulent ondersteun je jongeren bij al hun vragen op het gebied van financiën, werk, leren en zorg. Je beoordeelt en behandelt aanvragen voor inkomensondersteuning, zoals bijzondere bijstand, minimaregelingen en kindregelingen. Je verwerkt mutaties,…

Reageer voor: 12:00u — 27-11-2025
Medewerker DIV Detachering
  • Rhenen
  • 16 - 16 uur
  • € 1.031,- / € 1.312,- per maand

Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 17 februari 2026 Optie op verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend Sluitingsdatum: 3 november 2025 Functieomschrijving Ben jij nauwkeurig en gemotiveerd? Wij zoeken een Medewerker DIV die zich graag bezighoudt met archiefbeheer en digitale informatievoorziening. In deze rol draag je actief bij aan het beheer en de kwaliteit van onze…

Reageer voor: 12:00u — 25-11-2025
Backoffice medewerker burgerzaken Detachering
  • Mook
  • 24 - 32 uur
  • € 3.126,- / € 4.730,- per maand

Startdatum: zo spoedig mogelijk Optie op verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend Sluitingsdatum: 27 november 2025 Functieomschrijving Als medewerker backoffice ben je verantwoordelijk voor het juist, volledig en tijdig verwerken van administratieve processen rondom persoonsregistraties (BRP), verhuizingen, naturalisaties, huwelijken en andere burgerlijke zaken. Je verwerkt onder andere geboorte- en overlijdensaangiften en echtscheidingen. Daarnaast beoordeel je…

Reageer voor: 12:00u — 27-11-2025
Medewerker Archiefbeheer Detachering
  • Purmerend
  • 16 uur
  • € 2.071,- / € 2.352,- per maand

Startdatum: 1 januari 2026 Einddatum: 1 januari 2027 Optie op verlenging: 2x 6 maanden Sluitingsdatum: 27 november 2025 Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een professional met kennis en ervaring in het archiveren van fysieke documenten. De focus ligt op het archiveren van fysieke dossiers met als doel deze op termijn te vernietigen of over…

Reageer voor: 12:00u — 27-11-2025
Coördinator leefgeld Oekraïne en Toetser Minimaregelingen Detachering
  • Hilversum
  • 36 uur

Startdatum: 1 januari 2026 Einddatum: 1 april 2026 Optie op verlenging: 3x 3 maanden Sluitingsdatum: 5 december 2025 Functieomschrijving Als medewerker ben je verantwoordelijk voor het opleggen van de eigen bijdrage aan Oekraïense vluchtelingen die verblijven in gemeentelijke opvanglocaties of bij gastgezinnen en inkomsten hebben. Je zorgt ervoor dat deze vluchtelingen tijdig hun leefgeld ontvangen….

Reageer voor: 12:00u — 05-12-2025