Vacature Medewerker debiteurenbeheer Participatiewet

Medewerker debiteurenbeheer Participatiewet
Detachering
Reageer voor: 12:00u — 27-11-2025

Vacature omschrijving

Startdatum: zo spoedig mogelijk

Einddatum: 11 mei 2026

Optie op verlenging: Nee

Sluitingsdatum: 27 november 2025

Functieomschrijving

Als medewerker debiteurenbeheer ben je verantwoordelijk voor de afhandeling van de invordering van alle sociale inkomensregelingen. Je onderhoudt contact met inwoners, incassobureaus, deurwaarders en andere betrokkenen. Je werkt samen met de inwoner om tot een oplossing te komen voor de invordering, stelt betalingsregelingen op en zet executiemaatregelen in wanneer de situatie dit vereist.

Eisen:

  • Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau
  • Aantoonbare werkervaring als medewerker debiteurenbeheer bij een gemeente

Wensen:

  • Een aantoonbare afgeronde sociaal-juridische opleiding op minimaal mbo 4 niveau
  • Aantoonbare werkervaring met systemen als Civision

Competenties:

  • Uitdrukkingsvaardigheid (mondeling)Uitdrukkingsvaardigheid (schriftelijk)KlantgerichtLuisterenMotiverenResultaatgericht werkenSamenwerken integraal samenwerkenBesluitvaardigheidAnalyserend vermogen
  • AccuraatZelfstandig kunnen werkenMensgericht en empatischrekenkundig
Direct solliciteren

Hoe het werkt?

1.
Solliciteer op jouw opdracht

Geen cv bij de hand? Geen probleem. Bij ons hoef je geen uitgebreide motivatiebrief te schrijven of je hele loopbaan op papier te zetten. Laat simpelweg je naam en contactgegevens achter of stuur ons een kort berichtje. Wij zijn vooral benieuwd naar wie jíj bent en wat je zoekt.

2.
Wij nemen contact op

Binnen een paar werkdagen nemen we contact met je op. We bespreken wat jij belangrijk vindt in een baan, wat je ervaring is (of juist waar je in wil groeien), en welke mogelijkheden er zijn binnen ons team. Alles in een open en ontspannen gesprek.

3.
Kennismaken

Zien we een match? Dan nodigen we je uit voor een kennismakingsgesprek – online of bij ons op locatie. Je krijgt een goed beeld van de functie, de sfeer en de mensen met wie je eventueel gaat samenwerken. En natuurlijk kun jij ook al je vragen stellen.

4.
Je kan aan de slag!

Zijn we allebei enthousiast? Dan regelen we de laatste praktische zaken en zorgen we dat je een vliegende start maakt. Van contract tot inwerktraject – we zorgen dat alles op rolletjes loopt.

Vorige Volgende

Gerelateerde vacatures

Consulent Participatie Detachering
  • Bussum
  • 32 - 36 uur
  • € 3.560,- / € 4.638,- per maand

Startdatum: 8 december 2025 Einddatum: 8 maart 2026 Optie op verlenging: 3x 3 maanden Sluitingsdatum: 27 november 2025 Functieomschrijving Als consulent Participatie ben je verantwoordelijk voor een eigen klantenbestand van 27+ personen. Je start met een brede intake waarin je alle leefgebieden van jouw klant in kaart brengt. Op basis hiervan stel je een plan…

Reageer voor: 12:00u — 27-11-2025
Medewerker DIV Detachering
  • Rhenen
  • 16 - 16 uur
  • € 1.031,- / € 1.312,- per maand

Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 17 februari 2026 Optie op verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend Sluitingsdatum: 3 november 2025 Functieomschrijving Ben jij nauwkeurig en gemotiveerd? Wij zoeken een Medewerker DIV die zich graag bezighoudt met archiefbeheer en digitale informatievoorziening. In deze rol draag je actief bij aan het beheer en de kwaliteit van onze…

Reageer voor: 12:00u — 25-11-2025
WOZ-medewerker Detachering
  • Beuningen Gld
  • 36 uur
  • € 4.688,- / € 5.321,- per maand

Startdatum: 6 januari 2026 Einddatum: 31 maart 2026 Optie op verlenging: 2x 4 maanden Sluitingsdatum: 2 december 2025 Functieomschrijving Als medewerker ben je verantwoordelijk voor diverse werkzaamheden, waarbij je nauw samenwerkt met je directe collega WOZ. Je verdeelt de taken in overleg en werkt volgens de volgende prioriteiten: Het bijhouden en op orde houden van…

Reageer voor: 12:00u — 02-12-2025
Financieel Adviseur (Sociaal Domein) Detachering
  • Vriezenveen
  • 32 - 32 uur
  • € 6.559,- / € 7.121,- per maand

Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 21 november 2026 Optie op verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend Sluitingsdatum: 7 november 2025 Functieomschrijving Ben jij een financial die management en collega’s voorziet van uitstekende financiële analyses en adviezen? Wil je werken in een leuk en gemotiveerd team binnen een gemeentelijke organisatie die volop in ontwikkeling is? Dan…

Reageer voor: 12:00u — 25-11-2025
Adviseur Zelfstandigen Detachering
  • Zwolle
  • 32 uur
  • € 5.809,- / € 6.371,- per maand

Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 16 maart 2026 Optie op verlenging: 1x 6 maanden Sluitingsdatum: 2 december 2025 Functieomschrijving Als adviseur Zelfstandigen werk je binnen het Regionaal bureau zelfstandigen. Je bent samen met je collega’s verantwoordelijk voor het beoordelen en afwikkelen van krediet- en bijstandsaanvragen. Je werkzaamheden vinden plaats binnen het kader van het Besluit…

Reageer voor: 12:00u — 02-12-2025
Consulent Budgetbeheer Detachering
  • Zwolle
  • 32 - 36 uur
  • € 4.310,- / € 5.481,- per maand

Startdatum: 1 januari 2026 Einddatum: 1 juni 2026 Optie op verlenging: 4x 6 maanden Sluitingsdatum: 10 november 2025 Functieomschrijving Als consulent budgetbeheer werk je binnen een vakteam van veertien collega’s en ondersteun je elkaar waar nodig. Je draagt bij aan de ontwikkeling van je specialisme en zorgt ervoor dat het inkomen van cliënten op orde…

Reageer voor: 12:00u — 25-11-2025
Managementassistent/ PMO Detachering
  • Apeldoorn
  • 16 - 20 uur
  • € 1.671,- / € 2.436,- per maand

Startdatum: 1 januari 2026 Einddatum: 31 maart 2026 Optie op verlenging: 2x 3 maanden Sluitingsdatum: 2 december 2025 Functieomschrijving Als managementassistent / projectmanagement officer (PMO) bij bureau DGV ondersteun je de gedelegeerd opdrachtgevers binnen de directie Data, Governance en Vernieuwing. Je speelt een sleutelrol in het voorbereiden en organiseren van maandelijkse stuurgroepen voor circa 25…

Reageer voor: 12:00u — 02-12-2025
Medewerker Frontoffice Detachering
  • Apeldoorn
  • 34 - 38 uur
  • € 2.588,- / € 3.337,- per maand

Startdatum: 2 februari 2026 Sluitingsdatum: 28 november 2025 Functieomschrijving Wij zoeken 5 medewerkers die zelfstandig binnengekomen telefoongesprekken afhandelen, eventueel e-mails behandelen en lichte administratieve werkzaamheden verrichten. Functie-eisen Kennis en ervaring Enige kennis van de wet WOZ en het heffen en invorderen van gemeentebelastingen Ervaring met het klantcontactscherm van GouwIT Aantoonbare ervaring met telefonieCompetenties Goede mondelinge…

Reageer voor: 12:00u — 28-11-2025