Vacature WOZ-medewerker

WOZ-medewerker
Detachering
Reageer voor: 12:00u — 02-12-2025

Vacature omschrijving

Startdatum: 6 januari 2026

Einddatum: 31 maart 2026

Optie op verlenging: 2x 4 maanden

Sluitingsdatum: 2 december 2025

Functieomschrijving

Als medewerker ben je verantwoordelijk voor diverse werkzaamheden, waarbij je nauw samenwerkt met je directe collega WOZ. Je verdeelt de taken in overleg en werkt volgens de volgende prioriteiten:

  • Het bijhouden en op orde houden van de e-mailbox en de zaken in het zaaksysteem.
  • Het maandelijks bijhouden en op orde houden van de kadastrale mutaties in de gemeenten Druten, Heumen en Wijchen.
  • Het wegwerken van de werkvoorraad van de STAX12-objecten (objecten in onderzoek).
  • Indien nodig het verwerken van BAG-mutaties.

Eisen

  • Bring your own device’ is van toepassing. Bij de uitvoering van de opdracht worden geen IT-middelen ter beschikking gesteld. Onder IT-middelen wordt verstaan: laptop, telefoon en toebehoren. LET OP: Geen Apple
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de WOZ-administratie binnen de gemeentelijke heffingen
  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau.

Wensen:

  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met CiVision belastingen én iObecten van PinkRoccade
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de WOZ-administratie binnen de gemeentelijke heffingen
  • Uiterlijk beschikbaar per 6 januari 2026.

Competenties:

  • Communicatief Vaardig
  • Durft te vragen
  • Samenwerken
  • Zelfredzaamheid
  • Stressbestendig
  • Accuraat
  • Aanpassingsvermogen. Voor het gesprek en de beoordeling van de competenties in het gesprek zijn 30 punten bovenop de 100 punten te verdienen
Direct solliciteren

Hoe het werkt?

1.
Solliciteer op jouw opdracht

Geen cv bij de hand? Geen probleem. Bij ons hoef je geen uitgebreide motivatiebrief te schrijven of je hele loopbaan op papier te zetten. Laat simpelweg je naam en contactgegevens achter of stuur ons een kort berichtje. Wij zijn vooral benieuwd naar wie jíj bent en wat je zoekt.

2.
Wij nemen contact op

Binnen een paar werkdagen nemen we contact met je op. We bespreken wat jij belangrijk vindt in een baan, wat je ervaring is (of juist waar je in wil groeien), en welke mogelijkheden er zijn binnen ons team. Alles in een open en ontspannen gesprek.

3.
Kennismaken

Zien we een match? Dan nodigen we je uit voor een kennismakingsgesprek – online of bij ons op locatie. Je krijgt een goed beeld van de functie, de sfeer en de mensen met wie je eventueel gaat samenwerken. En natuurlijk kun jij ook al je vragen stellen.

4.
Je kan aan de slag!

Zijn we allebei enthousiast? Dan regelen we de laatste praktische zaken en zorgen we dat je een vliegende start maakt. Van contract tot inwerktraject – we zorgen dat alles op rolletjes loopt.

Vorige Volgende

Gerelateerde vacatures

Assistent projectmanager financiën Detachering
  • Uitgeest
  • 32 uur
  • € 4.310,- / € 4.872,- per maand

Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 11 december 2026 Optie op verlenging: 2 x 12 maanden Sluitingsdatum: 24 november 2025 Publicatiedatum: 13 november 2025 Functieomschrijving Ben jij een betrokken assistent projectmanager die energie krijgt van organiseren, coördineren en samenwerken? Als rechterhand van de projectmanager zorg jij voor overzicht, structuur en een soepele voortgang van projecten binnen…

Reageer voor: 12:00u — 24-11-2025
Directiesecretaris VTH / teamleider officemanagement ZZP
  • Utrecht
  • 32 uur

Startdatum: 15 december 2025 Einddatum: 1 juni 2026 Optie op verlenging: met mogelijke optie tot verlenging Functieomschrijving Als teamleider officemanagement geef je leiding aan een team van 10 medewerkers dat het management ontzorgt en de organisatie draaiende houdt. Je bent de drijvende kracht achter voortdurende verbeteringen binnen het team en geeft op een directe, coachende…

Reageer voor: 12:00u — 22-11-2025
Allround Inkomensconsulent Detachering
  • Alphen Aan Den Rijn
  • 36 uur
  • € 5.481,- / € 6.324,- per maand

Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 12 april 2026 Optie op verlenging: 3x 4 maanden Sluitingsdatum: 28 november 2025 Functieomschrijving Als inkomensconsulent beheer je een eigen klantenbestand en voer je diverse onderzoeken uit naar de rechtmatigheid en doelmatigheid van aanvragen. Je stelt rapporten en beschikkingen op en voert dienstverlenende gesprekken met klanten, waarbij je investeert in…

Reageer voor: 12:00u — 28-11-2025
Medewerker DIV Detachering
  • Rhenen
  • 16 - 16 uur
  • € 1.031,- / € 1.312,- per maand

Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 17 februari 2026 Optie op verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend Sluitingsdatum: 3 november 2025 Functieomschrijving Ben jij nauwkeurig en gemotiveerd? Wij zoeken een Medewerker DIV die zich graag bezighoudt met archiefbeheer en digitale informatievoorziening. In deze rol draag je actief bij aan het beheer en de kwaliteit van onze…

Reageer voor: 12:00u — 21-11-2025
Administratieve Ondersteuner Bouwtoezicht Detachering
  • Nieuwegein
  • 36 - 36 uur
  • € 2.972,- / € 3.605,- per maand

Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 10 december 2026 Optie op verlenging: 2x 12 maanden Sluitingsdatum: 26 november 2025 Functieomschrijving Als procesondersteuner binnen het team Omgevingstoezicht, specifiek de groep Bouw- en woningtoezicht, ondersteun je de toezichthouders bouw door hun administratieve werkzaamheden volledig uit handen te nemen. Hierdoor kunnen zij zich volledig richten op controles buiten. Wat…

Reageer voor: 12:00u — 25-11-2025
Backoffice medewerker burgerzaken Detachering
  • Mook
  • 24 - 32 uur
  • € 3.126,- / € 4.730,- per maand

Startdatum: zo spoedig mogelijk Optie op verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend Sluitingsdatum: 27 november 2025 Functieomschrijving Als medewerker backoffice ben je verantwoordelijk voor het juist, volledig en tijdig verwerken van administratieve processen rondom persoonsregistraties (BRP), verhuizingen, naturalisaties, huwelijken en andere burgerlijke zaken. Je verwerkt onder andere geboorte- en overlijdensaangiften en echtscheidingen. Daarnaast beoordeel je…

Reageer voor: 12:00u — 27-11-2025
Medewerker Archiefbeheer Detachering
  • Purmerend
  • 16 uur
  • € 2.071,- / € 2.352,- per maand

Startdatum: 1 januari 2026 Einddatum: 1 januari 2027 Optie op verlenging: 2x 6 maanden Sluitingsdatum: 27 november 2025 Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een professional met kennis en ervaring in het archiveren van fysieke documenten. De focus ligt op het archiveren van fysieke dossiers met als doel deze op termijn te vernietigen of over…

Reageer voor: 12:00u — 27-11-2025
Consulent participatie jongerenloket met het accent op inkomen ZZP
  • Purmerend
  • 32 - 36 uur

Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 11 april 2026 Optie op verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend Sluitingsdatum: 27 november 2025 Functieomschrijving Als inkomensconsulent ondersteun je jongeren bij al hun vragen op het gebied van financiën, werk, leren en zorg. Je beoordeelt en behandelt aanvragen voor inkomensondersteuning, zoals bijzondere bijstand, minimaregelingen en kindregelingen. Je verwerkt mutaties,…

Reageer voor: 12:00u — 27-11-2025