Vacature Medewerker Personeelsadministratie
- Leidschendam
- 20 uur
- 2588-2940 per maand
Vacature omschrijving
Startdatum: zo spoedig mogelijk
Einddatum: 2 juni 2026
Optie op verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend
Sluitingsdatum: 18 november 2025
Functieomschrijving
Als medewerker Personeelsadministratie ben je verantwoordelijk voor het nauwkeurig en gestructureerd beheren van de personeelsadministratie van de gemeente. Je handelt alle administratieve zaken rondom medewerkers snel en accuraat af en werkt samen met collega’s van de personeels- en salarisadministratie. Je bent flexibel en stressbestendig, vooral in drukke periodes.
Verantwoordelijkheden
- Uitvoeren van het administratieve proces voor de instroom, doorstroom en uitstroom van tijdelijke en vaste medewerkers
- Beheren, verwerken en controleren van personeelsmutaties volgens de gemeentelijke CAO en wet- en regelgeving
- Opstellen en controleren van arbeidsovereenkomsten en brieven met betrekking tot arbeidsvoorwaarden
- Beantwoorden van vragen van collega’s over personele aangelegenheden, zoals IKB, verlof en verzuim
- Ondersteuning bieden bij werving & selectie
Eisen:
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker Personeelsadministratie
- Een afgeronde opleiding op minimaal mbo 4 niveau
- Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop (geen iPad)
Wensen:
- Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring jaar als medewerker Personeelsadministratie
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als medewerker Personeelsadministratie bij een gemeente
- Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met IT-systeem MijnPenO
- Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Microsoft Office
- Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met het opstellen én controleren van arbeidsovereenkomsten en brieven m.b.t. arbeidsvoorwaarden. Benoem duidelijk in het cv waar de werkervaring is opgedaan
Competenties:
- Integriteit
- Verantwoordelijkheid
- Analytisch vermogen
- Kwaliteitsgerichtheid
- Nauwkeurig
- Zelfstandig
- Schriftelijke communicatie
- Flexibel
Is dit een opdracht voor jou?
Hoe het werkt?
Gerelateerde vacatures
- Oosterhout
- 32 - 36 uur
- € 2.951,- / € 3.584,- per maand
Startdatum: 24 november 2025 Einddatum: 28 februari 2026 Optie op verlenging: ja Sluitingsdatum: 17 november 2025 Junior Klantmanager Inkomen Jouw rol Je voert minimaregelingen uit, waaronder het behandelen van aanvragen en het controleren van inwoners die deelnemen of willen deelnemen aan de collectieve zorgverzekering. Je onderhoudt contact met ketenpartners. Je voert gesprekken met klanten om…
- Soest
- 24 - 32 uur
- € 2.544,- / € 3.954,- per maand
Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 4 april 2026 Optie op verlenging: 2x 4 maanden Sluitingsdatum: 17 november 2025 Functieomschrijving Als medewerker in deze functie ben je verantwoordelijk voor het voeren van intakegesprekken met nieuwe klanten, samen met de klantmanager Inkomen. Je begeleidt, motiveert en stimuleert klanten in hun traject gericht op maatschappelijke participatie of duurzaam…
- Rhenen
- 16 - 16 uur
- € 1.031,- / € 1.312,- per maand
Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 17 februari 2026 Optie op verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend Sluitingsdatum: 3 november 2025 Functieomschrijving Ben jij nauwkeurig en gemotiveerd? Wij zoeken een Medewerker DIV die zich graag bezighoudt met archiefbeheer en digitale informatievoorziening. In deze rol draag je actief bij aan het beheer en de kwaliteit van onze…
