Vacature Medewerker backoffice parkeren

Medewerker backoffice parkeren
Detachering
Reageer voor: 12:00u — 29-10-2025

Vacature omschrijving

Startdatum: zo spoedig mogelijk

Einddatum: 13 mei 2026

Optie op verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend

Sluitingsdatum: 30 oktober 2025

Functieomschrijving

Wij zoeken een tijdelijke collega die het proces rondom Kenteken Gebonden Gehandicapten Parkeerplaatsen (KGGP) kan uitvoeren. In deze rol ben je verantwoordelijk voor het behandelen en beoordelen van nieuwe aanvragen en wijzigingsverzoeken, het toetsen en nemen van besluiten op basis van geldende regels, en het afstemmen van de toewijzing van parkeerplaatsen.

Jouw werkzaamheden

  • In behandeling nemen en beoordelen van nieuwe aanvragen en wijzigingsverzoeken
  • Toetsen van aanvragen en op basis van de regels besluiten nemen
  • Nagaan of de toegewezen parkeerplek toereikend is en afstemmen over de toewijzing
  • Opstellen van benodigde documenten
  • Verzorgen van de facturatie
  • Aansturen van de aannemer voor het realiseren van de parkeerplek en controleren van de uitvoering
  • Afstemmen met de jurist bij bezwaarschriften
  • Doorsturen van conceptbesluiten naar de Regisseur openbare ruimte en na akkoord afstemmen met jurist voor publicatie
  • Administratief bijhouden van de status en bewaken van termijnen
  • Communiceren met de aanvrager

Team en werkomgeving

Je komt te werken in een professioneel, creatief en leergierig team van ongeveer 30 collega’s met expertise op het gebied van stedenbouw, landschap, verkeer en parkeren, archeologie en mobiliteit. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor het bewaken en versterken van de ruimtelijke kwaliteit van stad, dorpen en buitengebied. De samenwerking is nauw en er wordt veel afgestemd met collega’s en initiatiefnemers.

Eisen:

  • Afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 4
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied Verkeer/Parkeren binnen een gemeente
  • Een motivatie, opgesteld door de kandidaat zelf, is toegevoegd aan het CV van de kandidaat

Wensen:

  • Aantoonbare werkervaring op juridisch gebied binnen een gemeente
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring op het gebied Verkeer/Parkeren
  • Aantoonbare werkervaring met het toepassen van beleidsregels in de praktijk, aan de hand van een voorbeeld
  • Aantoonbare werkervaring met het systeem GIS, Streetsmart. Esuite en/of Bluebrick .

Competenties:

  • Communicatief vaardig Duidelijk zijn, netjes nee kunnen zeggen naar een aanvrager
  • Communicatie met collega’s Instaat zijn om beleidsregels toe te passen op unieke situaties in de praktijk Er is veel al uitgeschreven maar iedere situatie is toch weer uniek
  • Weet wanneer je moet opschalen
  • Netjes en nauwkeurig werken
  • Een pittig persoon die van aanpakken weet!
Direct solliciteren

Hoe het werkt?

1.
Solliciteer op jouw opdracht

Geen cv bij de hand? Geen probleem. Bij ons hoef je geen uitgebreide motivatiebrief te schrijven of je hele loopbaan op papier te zetten. Laat simpelweg je naam en contactgegevens achter of stuur ons een kort berichtje. Wij zijn vooral benieuwd naar wie jíj bent en wat je zoekt.

2.
Wij nemen contact op

Binnen een paar werkdagen nemen we contact met je op. We bespreken wat jij belangrijk vindt in een baan, wat je ervaring is (of juist waar je in wil groeien), en welke mogelijkheden er zijn binnen ons team. Alles in een open en ontspannen gesprek.

3.
Kennismaken

Zien we een match? Dan nodigen we je uit voor een kennismakingsgesprek – online of bij ons op locatie. Je krijgt een goed beeld van de functie, de sfeer en de mensen met wie je eventueel gaat samenwerken. En natuurlijk kun jij ook al je vragen stellen.

4.
Je kan aan de slag!

Zijn we allebei enthousiast? Dan regelen we de laatste praktische zaken en zorgen we dat je een vliegende start maakt. Van contract tot inwerktraject – we zorgen dat alles op rolletjes loopt.

Vorige Volgende

Gerelateerde vacatures

Handhavingsjurist Detachering
  • Roosendaal
  • 16 - 24 uur
  • € 3.185,- / € 5.171,- per maand

Startdatum: 17 november 2025 Einddatum: 27 februari 2026 Optie op verlenging: ja Sluitingsdatum: 23 oktober 2025 Functieomschrijving Als Handhavingsjurist behandel je complexe handhavingszaken op het gebied van de Omgevingswet, met name gericht op strijdig gebruik van bestemmingsplannen. Je adviseert collega’s en bestuurders over juridische aspecten binnen dit taakgebied en beheert een eigen werkvoorraad handhavingsdossiers. Je…

Reageer voor: 12:00u — 22-10-2025
Directiesecretaris Detachering
  • Amsterdam
  • 32 - 36 uur
  • € 4.497,- / € 5.059,- per maand

Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 30 juni 2026 Optie op verlenging: Ja, de Gemeente heeft de mogelijkheid de Overeenkomst meerdere keren te verlengen tegen dezelfde voorwaarden en condities, met dien verstande dat de totale maximale duur van de Overeenkomst de 24 maanden niet mag overschrijden. Sluitingsdatum: 27 oktober 2025 Publicatiedatum: 16 oktober 2025 Functieomschrijving Als…

Reageer voor: 12:00u — 26-10-2025
Juridisch adviseur Vergunningverlening, toezicht en handhaving Detachering
  • Wijchen
  • 32 uur
  • € 6.745,- / € 7.728,- per maand

Startdatum: 1 januari 2026 Einddatum: 1 januari 2027 Optie op verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend Sluitingsdatum: 21 oktober 2025 Functieomschrijving Als ervaren jurist VTH met uitgebreide kennis van het omgevingsrecht op het gebied van vergunningverlening en handhaving (OPA, BOPA, omgevingsplan) ga je aan de slag in het team Juridische Advisering. Je houdt je bezig…

Reageer voor: 12:00u — 20-10-2025
Strategisch Juridisch Adviseur Vastgoed en Grondzaken ZZP
  • Hardenberg
  • 12 - 18 uur

Startdatum: 1 november 2025 Optie op verlenging: 3x 12 maanden Sluitingsdatum: 23 oktober 2025 Functieomschrijving Als Strategisch juridisch adviseur Vastgoed en Grondzaken ben je onderdeel van het team binnen het cluster Grondzaken en Planeconomie. Je houdt je bezig met gebiedsontwikkelingsprojecten en de implementatie en monitoring van het grondbeleidsinstrumentarium. Je vertaalt complexe vraagstukken naar praktische (juridische)…

Reageer voor: 12:00u — 22-10-2025
Regisseur Participatiewet LKS Detachering
  • Zoetermeer
  • 32 - 36 uur
  • € 3.392,- / € 4.448,- per maand

Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 7 mei 2026 Optie op verlenging: 1x 8 maanden Sluitingsdatum: 24 oktober 2025 Functieomschrijving Als regisseur loonkostensubsidie ben je verantwoordelijk voor het rechtmatig uitbetalen van loonkostensubsidie en jobcoachcheques. Je levert een bijdrage aan de verdere ontwikkeling van het preferente werkproces voor de uitbetaling van loonkostensubsidie. Je werkzaamheden bestaan onder andere…

Reageer voor: 12:00u — 23-10-2025
Adviseur WPG (Wet politiegegevens) Detachering
  • Katwijk
  • 9 uur
  • € 1.423,- / € 1.581,- per maand

Startdatum: 1 november 2025 Einddatum: 1 mei 2026 Optie op verlenging: 1x 6 maanden Sluitingsdatum: 27 oktober 2025 Functieomschrijving Als Adviseur Wpg ben jij het eerste aanspreekpunt voor alles rondom de Wet politiegegevens (Wpg) binnen de organisatie. Je bent verantwoordelijk voor het adviseren, ontwikkelen en implementeren van privacybeleid en procedures en ondersteunt bij audits. Je…

Reageer voor: 12:00u — 26-10-2025
Juridisch adviseur Detachering
  • Tilburg
  • 36 uur
  • € 8.010,- / € 8.601,- per maand

Startdatum: 1 november 2025 Einddatum: 31 december 2026 Optie op verlenging: ja Sluitingsdatum: 24 oktober 2025 Functieomschrijving Als senior juridisch adviseur ben jij de strategische sparringpartner voor collega-vergunningverleners. Je beoordeelt samen vergunningaanvragen op het gebied van milieu, met een focus op agrarische activiteiten, afvalverwerking en stikstofproblematiek. Je vertaalt juridische expertise naar praktische oplossingen en staat…

Reageer voor: 12:00u — 23-10-2025
Uitkeringsadministrateur Detachering
  • Gendringen
  • 24 - 28 uur
  • € 2.563,- / € 3.483,- per maand

Startdatum: 12 januari 2026 Einddatum: 30 september 2026 Optie op verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend Sluitingsdatum: 24 oktober 2025 Functieomschrijving Voor het team backoffice zijn wij op zoek naar een uitkeringsadministrateur voor 24-28 uur per week. Wat ga je doen? Als uitkeringsadministrateur ben jij verantwoordelijk voor de financiële afhandeling van voorzieningen die de gemeente…

Reageer voor: 12:00u — 23-10-2025