Vacature Managementassistent/ PMO
- Apeldoorn
- 16 - 20 uur
- 1671-2436 per maand
Vacature omschrijving
Startdatum: 1 januari 2026
Einddatum: 31 maart 2026
Optie op verlenging: 2x 3 maanden
Sluitingsdatum: 2 december 2025
Functieomschrijving
Als managementassistent / projectmanagement officer (PMO) bij bureau DGV ondersteun je de gedelegeerd opdrachtgevers binnen de directie Data, Governance en Vernieuwing. Je speelt een sleutelrol in het voorbereiden en organiseren van maandelijkse stuurgroepen voor circa 25 vernieuwingsprojecten met een IT-component. Je plant stuurgroepvergaderingen in, bereidt vergaderstukken voor, zorgt voor de verslaglegging en bewaakt de opvolging van besluiten en actiepunten.
Daarnaast stuur je projectmanagers en projectleiders aan op het tijdig aanleveren van benodigde documenten. Samen met je collega’s zorg je voor een efficiënt en goed functionerend secretariaat van bureau DGV, dat bestaat uit ongeveer 10 medewerkers.
Belangrijkste taken en verantwoordelijkheden
- Voorbereiden van circa 20 maandelijkse stuurgroepen van vernieuwingsprojecten
- Inplannen van stuurgroepvergaderingen in diverse agenda’s
- Voorbereiden, klaarzetten en versturen van vergaderstukken
- Notuleren van stuurgroepvergaderingen en vastleggen van besluiten en actiepunten
- Aanjagen van projectmanagers en projectleiders op tijdige aanlevering van stukken
- Zorgen voor een adequate en efficiënte organisatie van het secretariaat bureau DGV
Gereedschappen en methoden
- MS Office 365, waaronder Teams
- SharePoint
- FCC Integraal Verander Portfolio
Eisen:
- Afgeronde (bachelor) hbo-opleiding of hoger
- Minimaal 4 jaar ervaring in een vergelijkbare functie
- Aantoonbare ervaring met succesvol samenwerken in multidisciplinaire teams en omgevingen, met een politiek/bestuurlijk karakter
- Aantoonbare ervaring met verslaglegging van projecten in datarijke omgevingen
- Aantoonbare ervaring met projectmatig werken (verslaglegging)
- Affiniteit met Microsoft Copilot en motivatie om AI slim in te zetten voor verslaglegging en ondersteuning
- Ervaring binnen een organisatie met wettelijke taken en een breed stakeholderveld, bij voorkeur een ZBO
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, in woord en geschrift
Wensen:
- U beschrijft een ervaring/aanpak waaruit blijkt hoe u omgaat als zich een knelpunt zou voordoen als het aanjagen en sturen van projectmanagers tot uitdagingen leidt en geeft hierbij aan hoe u deze oplost
- U geeft een beschrijving van uw ervaring hoe u de competenties proactief en initiatiefrijk inzet in uw werkzaamheden bij bijvoorbeeld het plannen en organiseren van (stuurgroep)vergaderingen
Competenties:
- Pro-actief, servicegericht en initiatiefrijk
- Communicatief vaardig zowel schriftelijk als mondeling sterk
- Resultaatgericht
- Gericht op samenwerking
- Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
- Kennis van en ervaring met reguliere MS OFFICE365 tooling waaronder Teams
Is dit een opdracht voor jou?
Hoe het werkt?
Gerelateerde vacatures
- Goor
- 28 uur
- € 3.771,- / € 4.263,- per maand
Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 15 juni 2026 Optie op verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend Sluitingsdatum: 1 december 2025 Functieomschrijving Ben jij nauwkeurig, klantgericht en heb je oog voor detail? Wil je bijdragen aan een efficiënte en correcte uitvoering van de WMO- en Jeugdadministratie? Dan is de functie van Allround Financieel Administratief Medewerker Zorg…
- Rucphen
- 20 uur
- € 3.514,- / € 3.841,- per maand
Startdatum: 1 december 2025 Einddatum: 30 september 2026 Optie op verlenging: ja Sluitingsdatum: 29 november 2025 Functieomschrijving Als Consulent leerlingenvervoer en ondersteuner subsidieprogramma ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan taken binnen het leerlingenvervoer en het subsidieproces. Je beoordeelt aanvragen leerlingenvervoer en controleert deze op naleving van wet- en regelgeving. Je voert motivatiegesprekken met…
- Amersfoort
- 32 uur
- € 3.185,- / € 3.560,- per maand
Startdatum: 4 janauri 2026 Optie op verlenging: 1x 3 maanden Sluitingsdatum: 5 december 2025 Functieomschrijving Als Medewerker Studentenadministratie ben je verantwoordelijk voor het verwerken en beheren van studentgegevens binnen de onderwijsinstelling. Je zorgt voor een correcte en tijdige registratie van inschrijvingen, wijzigingen en uitschrijvingen van studenten. Daarnaast ondersteun je bij het opstellen van rapportages en…
- Beuningen Gld
- 36 uur
- € 4.688,- / € 5.321,- per maand
Startdatum: 6 januari 2026 Einddatum: 31 maart 2026 Optie op verlenging: 2x 4 maanden Sluitingsdatum: 2 december 2025 Functieomschrijving Als medewerker ben je verantwoordelijk voor diverse werkzaamheden, waarbij je nauw samenwerkt met je directe collega WOZ. Je verdeelt de taken in overleg en werkt volgens de volgende prioriteiten: Het bijhouden en op orde houden van…
- Didam
- 28 - 36 uur
- € 4.958,- / € 7.007,- per maand
Startdatum: zo spoedig mogelijk Optie op verlenging: 1x 6 maanden Sluitingsdatum: 4 december 2025 Functieomschrijving Als medewerker ben je verantwoordelijk voor het voeren van intakegesprekken en het beoordelen en behandelen van aanvragen binnen het kader van de Participatiewet, waaronder levensonderhoud en bijzondere bijstand, evenals de Regeling ontheemden. Je maakt rapportages en beschikkingen en beheert een…
- Purmerend
- 16 uur
- € 2.071,- / € 2.352,- per maand
Startdatum: 1 januari 2026 Einddatum: 1 januari 2027 Optie op verlenging: 2x 6 maanden Sluitingsdatum: 27 november 2025 Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een professional met kennis en ervaring in het archiveren van fysieke documenten. De focus ligt op het archiveren van fysieke dossiers met als doel deze op termijn te vernietigen of over…
- Rhenen
- 16 - 16 uur
- € 1.031,- / € 1.312,- per maand
Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 17 februari 2026 Optie op verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend Sluitingsdatum: 3 november 2025 Functieomschrijving Ben jij nauwkeurig en gemotiveerd? Wij zoeken een Medewerker DIV die zich graag bezighoudt met archiefbeheer en digitale informatievoorziening. In deze rol draag je actief bij aan het beheer en de kwaliteit van onze…
- De Steeg
- 20 uur
- € 2.136,- / € 2.488,- per maand
Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 11 mei 2026 Optie op verlenging: Nee Sluitingsdatum: 27 november 2025 Functieomschrijving Als medewerker debiteurenbeheer ben je verantwoordelijk voor de afhandeling van de invordering van alle sociale inkomensregelingen. Je onderhoudt contact met inwoners, incassobureaus, deurwaarders en andere betrokkenen. Je werkt samen met de inwoner om tot een oplossing te komen…
