Vacature Teamleider Recyclestations/Transport

Teamleider Recyclestations/Transport
ZZP
Reageer voor: 12:00u — 25-11-2025

Vacature omschrijving

Startdatum: zo spoedig mogelijk

Einddatum: 9 oktober 2026

Optie op verlenging: 2x 3 maanden

Sluitingsdatum: 25 november 2025

Functieomschrijving

Ben jij een ervaren leidinggevende die graag een team van circa 25 medewerkers aanstuurt? In deze rol geef je leiding aan transportchauffeurs en medewerkers op één van de zes recyclestations. Daarnaast stuur je enkele medewerkers van het Bedrijfsbureau aan, waaronder de afdelingen Planning, Werkvoorbereiding en Functioneel Beheer.

Je bent verantwoordelijk voor de doorontwikkeling van het team, met een sterke focus op persoonlijke aandacht, groei en ontwikkeling van de medewerkers binnen hun functie. Tevens speel je een belangrijke rol bij de implementatie van een nieuw Recyclestation binnen de organisatie.

Wat wij van jou vragen

  • Leidinggevende ervaring met het aansturen van diverse teams, bij voorkeur binnen een operationele omgeving.
  • Focus op persoonlijke ontwikkeling en groei van medewerkers.
  • Ervaring met veranderingsprocessen en implementatie van nieuwe systemen of locaties.
  • Professionele en samenwerkingsgerichte houding.

Wat wij bieden

Je komt te werken in een organisatie die zich inzet voor een schone, veilige en duurzame leefomgeving. De organisatie kenmerkt zich door wendbaarheid, innovatie, efficiëntie en maatschappelijke betrokkenheid. Je werkt in een professionele en betrouwbare omgeving waar medewerkers deskundig en dienstbaar zijn.

Eisen:

  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de wereld van openbare ruimte en afval verwerking
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als leidinggevende en/of teamleider met zowel de binnen-, als buitendienst
  • Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met verandermanagement
  • Aantoonbare werkervaring met uitbreiding van een organisatie door fusie en/of overname
  • Aantoonbare werkervaring en netwerk in de regio Utrecht
  • BYOD (bring your own device): voor deze opdracht moet de kandidaat gebruik maken van eigen laptop en telefoon

Wensen:

  • Aantoonbare werkervaring met milieustraten
  • Aantoonbare werkervaring met leidinggeven op operationeel en tactisch vlak binnen de afval verwerking
  • Aantoonbare werkervaring met regionale samenwerking verbanden

Competenties:

  • Samenwerken
  • Verbinden
  • Communicatief vaardig
  • Empathisch vermogen
  • Resultaatgericht
  • Daadkrachtig
Direct solliciteren

Hoe het werkt?

1.
Solliciteer op jouw opdracht

Geen cv bij de hand? Geen probleem. Bij ons hoef je geen uitgebreide motivatiebrief te schrijven of je hele loopbaan op papier te zetten. Laat simpelweg je naam en contactgegevens achter of stuur ons een kort berichtje. Wij zijn vooral benieuwd naar wie jíj bent en wat je zoekt.

2.
Wij nemen contact op

Binnen een paar werkdagen nemen we contact met je op. We bespreken wat jij belangrijk vindt in een baan, wat je ervaring is (of juist waar je in wil groeien), en welke mogelijkheden er zijn binnen ons team. Alles in een open en ontspannen gesprek.

3.
Kennismaken

Zien we een match? Dan nodigen we je uit voor een kennismakingsgesprek – online of bij ons op locatie. Je krijgt een goed beeld van de functie, de sfeer en de mensen met wie je eventueel gaat samenwerken. En natuurlijk kun jij ook al je vragen stellen.

4.
Je kan aan de slag!

Zijn we allebei enthousiast? Dan regelen we de laatste praktische zaken en zorgen we dat je een vliegende start maakt. Van contract tot inwerktraject – we zorgen dat alles op rolletjes loopt.

Vorige Volgende

Gerelateerde vacatures

Casemanager Omgevingsverzoeken Detachering
  • Doorn
  • 18 uur
  • € 2.951,- / € 3.583,- per maand

Startdatum: 2 januari 2026 Einddatum: 31 december 2026 Optie op verlenging: ja, vaker tot max 31-12-2029 Sluitingsdatum: 22 november 2025 Functieomschrijving Als medewerker ben je verantwoordelijk voor het volledige proces en de inhoud van diverse omgevingsverzoeken, zoals meldingen, vooroverlegplannen en omgevingsvergunningen. Je beoordeelt deze verzoeken aan de hand van wet- en regelgeving, waaronder het tijdelijke…

Reageer voor: 12:00u — 22-11-2025
Senior Inkoopadviseur ZZP
  • Utrecht
  • 24 - 32 uur

Startdatum: 1 januari 2026 Einddatum: 1 juli 2026 Optie op verlenging: 2x 3 maanden Sluitingsdatum: 28 november 2025 Functieomschrijving Voor het team inkoop & contractmanagement zijn wij op zoek naar een senior inkoper voor 24-32 uur per week die het team tijdelijk komt versterken. Als senior inkoopadviseur begeleid je zelfstandig diverse inkooptrajecten in overeenstemming met…

Reageer voor: 12:00u — 28-11-2025
Manager Dienstverlening en Informatiebeheer (DIB) Detachering
  • Heerde
  • 32 - 36 uur
  • € 7.308,- / € 8.854,- per maand

Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 30 juni 2026 Optie op verlenging: 3x 3 maanden Sluitingsdatum: 25 november 2025 Functieomschrijving Als Afdelingsmanager Dienstverlening & Informatiebeheer (DIB) ben jij de spil in de verdere professionalisering van onze (digitale) dienstverlening aan inwoners en ondernemers en de interne informatiehuishouding. Je geeft richting aan een afdeling die staat voor toegankelijke,…

Reageer voor: 12:00u — 24-11-2025
Medior Adviseur Opvang en Integratie Detachering
  • Zoetermeer
  • 36 uur
  • € 7.757,- / € 8.664,- per maand

Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 5 juni 2026 Optie op verlenging: Nee Sluitingsdatum: 21 november 2025 Functieomschrijving Als adviseur opvang en integratie ben je verantwoordelijk voor alle beleidsmatige vraagstukken rondom bijzondere doelgroepen binnen het projectteam Ontheemden. Dit team richt zich op de opvang en integratie van groepen zoals statushouders, asielzoekers en Oekraïense ontheemden. Je levert…

Reageer voor: 12:00u — 21-11-2025
Senior beleidsmedewerker Energie, Klimaat en Duurzaamheid Detachering
  • Tholen
  • 36 uur
  • € 5.481,- / € 6.071,- per maand

Startdatum: 1 januari 2026 Einddatum: 30 juni 2026 Optie op verlenging: ja Sluitingsdatum: 27 november 2025 Senior beleidsmedewerker Energie, Klimaat en Duurzaamheid Jouw taken Gebouwde omgeving Opstarten van een (wijk)uitvoeringsplan om wijken te verduurzamen, inclusief het opleveren van een startnotitie en wijkanalyse, en het organiseren van informatiebijeenkomsten voor inwoners. Uitvoeren van het pilotproject verduurzaming kwetsbare…

Reageer voor: 12:00u — 27-11-2025
Programmamanager Regionaal Expertiseteam Energie ZZP
  • Elst
  • 18 - 18 uur

Startdatum: 1 januari 2026 Einddatum: 31 december 2026 Optie op verlenging: 2x 12 maanden Sluitingsdatum: 6 november 2025 Functieomschrijving Programmanager Regionaal Expertiseteam Energie (REE) Wil jij impact maken en bedrijven helpen bij het toekomstbestendig maken van hun organisatie? Is duurzaamheid voor jou geen vraag meer, maar zit het in je DNA? Wil jij onderdeel uitmaken…

Reageer voor: 12:00u — 18-11-2025
Projectleider Warmtebedrijf Detachering
  • Zoetermeer
  • 18 - 20 uur
  • € 3.583,- / € 4.345,- per maand

Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 4 juni 2026 Optie op verlenging: 2x 6 maanden Sluitingsdatum: 20 november 2025 Functieomschrijving In deze functie ben je intern en extern regisseur voor de ontwikkeling van een warmtebedrijf. Je voert de regie over het proces rondom de financiële en technische haalbaarheid van een collectief warmtenet voor de Binnenstad, dat…

Reageer voor: 12:00u — 20-11-2025
Coördineren ISO 9001 en 27001 audit ZZP
  • Apeldoorn
  • 12 - 16 uur

Startdatum: 8 december 2025 Einddatum: 31 maart 2026 Optie op verlenging: 2x 5 maanden Sluitingsdatum: 24 november 2025 Functieomschrijving Als coördinator kwaliteits- en informatiebeveiligingsmanagement ben je verantwoordelijk voor het waarborgen en verbeteren van het kwaliteitsmanagementsysteem (ISO 9001) en het informatiebeveiligingsmanagementsysteem (ISO 27001). Je zorgt voor de tijdige en kwalitatief goede uitvoering van herstelplannen naar aanleiding…

Reageer voor: 12:00u — 23-11-2025