ZZP
Reageer voor: 12:00u — 26-10-2025

Vacature omschrijving

Startdatum: 17 november 2025

Einddatum: 31 oktober 2026

Optie op verlenging: Ja

Sluitingsdatum: 27 oktober 2025

Functieomschrijving

Als Senior Project Management Ondersteuner (PMO) ondersteun je thema-eigenaren en epic owners bij de uitvoering van diverse strategische thema’s binnen het domein Klant en Markt. Je zorgt voor overzicht, structuur en ondersteuning in een dynamische en innovatieve werkomgeving. Je faciliteert en begeleidt de uitvoering van strategische thema’s binnen een agile omgeving en bent de schakel tussen inhoud, organisatie en uitvoering.

Jouw verantwoordelijkheden

  • Ondersteunen van strategische programma’s en themateams binnen de programma Regie Organisatie (pRO)
  • Voorbereiden en coördineren van overleggen, bijeenkomsten en besluitvorming
  • Opstellen en bijhouden van planningen, voortgangsrapportages en dashboards
  • Monitoren en rapporteren over de voortgang van Epics
  • Signaleren van knelpunten en voorstellen van verbeteringen
  • Bewaken van acties, deadlines en besluitvormingsprocessen
  • Opstellen van communicatiemiddelen, notities en PowerPoint-presentaties

Wie ben jij?

Je bent een gestructureerde en proactieve allround professional met gevoel voor strategie en organisatie. Je bent communicatief sterk, analytisch en servicegericht. Je weet prioriteiten te stellen en schakelt moeiteloos tussen operationele details en strategisch overzicht.

Wat bieden wij jou?

  • Een opdracht voor 32 uur per week met directe maatschappelijke impact
  • Werken in een hybride omgeving samen met bevlogen collega’s, met aanwezigheid op locatie indien nodig
  • Veel ruimte voor ontwikkeling en eigen inbreng

Eisen:

  • De kandidaat beschikt over HBO werk- en denkniveau
  • De kandidaat beheerst de Nederlandse taal zowel schriftelijk als woordelijk uitstekend
  • De kandidaat is bereid om 2 dagen in de week op het kantoor in Amersfoort aanwezig te zijn
  • Minimaal 5 jaar ervaring in een vergelijkbare PMO- of projectondersteunende rol
  • Minimaal 3 jaar ervaring met agile werken en verandertrajecten

Wensen:

  • Minimaal 5 jaar ervaring met agile werken en verandertrajecten
  • Vaardig met Office 365, SharePoint, Teams en bij voorkeur ook specifiek Jira en Power BI
  • Behaalde certificaten op gebied van SAFe, Scrum en Lean
  • Lichte voorkeur voor ervaring binnen de energiemarkt, bij voorkeur specifiek bij minimaal 1 van de netbeheerders
  • Probleemoplossend vermogen
Direct solliciteren

Hoe het werkt?

1.
Solliciteer op jouw opdracht

Geen cv bij de hand? Geen probleem. Bij ons hoef je geen uitgebreide motivatiebrief te schrijven of je hele loopbaan op papier te zetten. Laat simpelweg je naam en contactgegevens achter of stuur ons een kort berichtje. Wij zijn vooral benieuwd naar wie jíj bent en wat je zoekt.

2.
Wij nemen contact op

Binnen een paar werkdagen nemen we contact met je op. We bespreken wat jij belangrijk vindt in een baan, wat je ervaring is (of juist waar je in wil groeien), en welke mogelijkheden er zijn binnen ons team. Alles in een open en ontspannen gesprek.

3.
Kennismaken

Zien we een match? Dan nodigen we je uit voor een kennismakingsgesprek – online of bij ons op locatie. Je krijgt een goed beeld van de functie, de sfeer en de mensen met wie je eventueel gaat samenwerken. En natuurlijk kun jij ook al je vragen stellen.

4.
Je kan aan de slag!

Zijn we allebei enthousiast? Dan regelen we de laatste praktische zaken en zorgen we dat je een vliegende start maakt. Van contract tot inwerktraject – we zorgen dat alles op rolletjes loopt.

Vorige Volgende

Gerelateerde vacatures

(Administratief) Juridisch Medewerker ZZP
  • Loosdrecht
  • 32 uur

Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 10 maart 2026 Optie op verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend Sluitingsdatum: 27 oktober 2025 Functieomschrijving In deze functie speel je een centrale rol in het ondersteunen van de bezwaarschriftencommissie en coördineer je de klachtbehandeling. Daarnaast ondersteun je diverse juridische processen binnen de gemeente, waaronder de uitvoering van de Wet…

Reageer voor: 12:00u — 26-10-2025
Uitkeringsadministrateur Detachering
  • Gendringen
  • 24 - 28 uur
  • € 2.563,- / € 3.483,- per maand

Startdatum: 12 januari 2026 Einddatum: 30 september 2026 Optie op verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend Sluitingsdatum: 24 oktober 2025 Functieomschrijving Voor het team backoffice zijn wij op zoek naar een uitkeringsadministrateur voor 24-28 uur per week. Wat ga je doen? Als uitkeringsadministrateur ben jij verantwoordelijk voor de financiële afhandeling van voorzieningen die de gemeente…

Reageer voor: 12:00u — 23-10-2025
Regisseur Inkomen Detachering
  • Zeist
  • 32 - 36 uur
  • € 4.123,- / € 5.270,- per maand

Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 4 februari 2026 Optie op verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend Sluitingsdatum: 21 oktober 2025 Functieomschrijving Als Medewerker Bijzondere Bijstand ben jij het eerste aanspreekpunt voor inwoners met vragen over bijzondere bijstand en minimaregelingen. Je werkt met een eigen caseload en helpt inwoners bij het verduidelijken van hun hulpvraag. Je…

Reageer voor: 12:00u — 20-10-2025
Medewerker Burgerzaken Detachering
  • Rucphen
  • 18 - 24 uur
  • € 2.424,- / € 3.513,- per maand

Startdatum: 1 november 2025 Einddatum: 1 mei 2026 Optie op verlenging: Mogelijkheid tot verlenging Sluitingsdatum: 25 oktober 2025 Functieomschrijving Als Medewerker Burgerzaken ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze inwoners en fungeer je als schakel tussen de klant en de gemeente. Je werkt zowel in de front-office aan de balie als ondersteunend in de mid-…

Reageer voor: 12:00u — 24-10-2025
Klantmanager levensonderhoud en Bijzondere Bijstand Detachering
  • Bergen Op Zoom
  • 36 uur
  • € 5.059,- / € 5.692,- per maand

Startdatum: 15 november 2025 Einddatum: 31 december 2025 Sluitingsdatum: 23 oktober 2025 Functieomschrijving Als Klantmanager Levensonderhoud en Bijzondere Bijstand (36 uur per week) beheer je een eigen caseload en beoordeel je aanvragen binnen het kader van de Participatiewet en IOAW. Je voert rechtmatigheidsonderzoeken uit, voert dienstverlenende gesprekken (telefonisch of persoonlijk), schrijft rapportages en handelt aanvragen…

Reageer voor: 12:00u — 22-10-2025
Kwaliteitsmedewerker Participatiewet in Balans Detachering
  • Leidschendam
  • 36 uur
  • € 6.345,- / € 6.978,- per maand

Startdatum: 10 november 2025 Einddatum: 10 november 2026 Optie op verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend Sluitingsdatum: 22 oktober 2025 Functieomschrijving Kwaliteitsmedewerker Participatiewet in Balans Als kwaliteitsmedewerker speel je een impactvolle rol bij de implementatie van de Participatiewet in Balans binnen de Gemeente Leidschendam-Voorburg. Je bent verantwoordelijk voor het doorvoeren van diverse aanpassingen binnen de…

Reageer voor: 12:00u — 21-10-2025
Medewerker boete, terugvordering en verhaal Detachering
  • Dalfsen
  • 16 uur
  • € 2.155,- / € 2.436,- per maand

Startdatum: 1 november 2025 Einddatum: 1 maart 2026 Optie op verlenging: 3x 1 maand Sluitingsdatum: 22 oktober 2025 Functieomschrijving Als medewerker terugvordering en verhaal ben je verantwoordelijk voor het rechtvaardig en rechtmatig incasseren van gelden waar de gemeente recht op heeft. Je onderzoekt terugvorderingen en verhaalsmogelijkheden bij derden en voert gesprekken met burgers en externe…

Reageer voor: 12:00u — 21-10-2025
Consulent Toeslagenaffaire Detachering
  • Zoetermeer
  • 32 - 36 uur
  • € 4.703,- / € 6.134,- per maand

Startdatum: 1 november 2025 Einddatum: 1 mei 2026 Optie op verlenging: 2x 9 maanden Sluitingsdatum: 23 oktober 2025 Functieomschrijving Als casusregisseur binnen het Loket Toeslagenaffaire bied je gespecialiseerde en intensieve begeleiding aan ouders en kinderen die gedupeerd zijn door de toeslagenaffaire. Je richt je op het opbouwen van vertrouwen, het bieden van hulp- en dienstverlening…

Reageer voor: 12:00u — 22-10-2025