Vacature Senior Administratief Medewerker
- Huizen
- 36 uur
- 4174-4806 per maand

Vacature omschrijving
Startdatum: 11 november 2025
Einddatum: 28 februari 2026
Optie op verlenging: 3x 3 maanden
Sluitingsdatum: 29 oktober 2025
Functieomschrijving
Als medewerker ben je primair verantwoordelijk voor de uitbetaling van het leefgeld aan ontheemden en het beheren van de eigen bijdrage van ontheemden. Je ondersteunt bij de implementatie van het project Leef Oekraïne en controleert Wmo-werkprocessen. Daarnaast handel je facturatie af en roep je Wmo-voorzieningen op en koop je deze in als maatwerk. Je neemt deel aan overleggen binnen projecten en werkgroepen.
Eisen:
- Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau 4
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met de administratie van Wmo en ontheemden
- Aantoonbare werkervaring in het afgelopen jaar met systemen iSamenleving en Civision Samenlevingszaken
- Uiterlijk beschikbaar per 12 november 2025 voor 32 tot 36 uur per week gedurende gehele periode inclusief verlengingen
- Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring eigen bijdrage en leefgeld ontheemden
Wensen:
- Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Senior administratief medewerker sociaal domein(benoem een duidelijk voorbeeld in het cv)
- Aantoonbare werkervaring als projectmedewerker of ondersteuner binnen het sociaal domein
- Aantoonbare werkervaring met de administratie wmo en van het leefgeld Oekraïne
- Een aantoonbare afgeronde cursus of opleiding WMO & Jeugdwet .
Competenties:
- Plannen en organiseren
- Hands on en een positieve inzet
- Flexibiliteit
- Accuraat en cijfermatig goed
- Samenwerken en ondersteunend
- Mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
- Klantgerichtheid
Is dit een opdracht voor jou?
Hoe het werkt?
Gerelateerde vacatures
- Breda
- 32 uur
- € 3.373,- / € 3.935,- per maand
Startdatum: 3 november 2025 Einddatum: 28 februari 2026 Optie op verlenging: Ja Sluitingsdatum: 23 oktober 2025 Functieomschrijving Als Medewerker Debiteurenbeheer ben je verantwoordelijk voor het actief en preventief beheren van openstaande vorderingen binnen de gemeente Breda. Je monitort en volgt deze vorderingen op, signaleert betalingsproblemen en onderhoudt contact met klanten om betalingsregelingen te treffen. Je…
- Nieuwegein
- 36 uur
- € 3.816,- / € 4.448,- per maand
Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 10 november 2026 Optie op verlenging: 2x 12 maanden Sluitingsdatum: 27 oktober 2025 Functieomschrijving Als procesondersteuner binnen het team Omgevingstoezicht, specifiek de groep Bouw- en woningtoezicht, ondersteun je de toezichthouders bouw door hun administratieve werkzaamheden volledig uit handen te nemen. Hierdoor kunnen zij zich volledig richten op controles buiten. Wat…
- Dalfsen
- 16 uur
- € 2.155,- / € 2.436,- per maand
Startdatum: 1 november 2025 Einddatum: 1 maart 2026 Optie op verlenging: 3x 1 maand Sluitingsdatum: 22 oktober 2025 Functieomschrijving Als medewerker terugvordering en verhaal ben je verantwoordelijk voor het rechtvaardig en rechtmatig incasseren van gelden waar de gemeente recht op heeft. Je onderzoekt terugvorderingen en verhaalsmogelijkheden bij derden en voert gesprekken met burgers en externe…
- Amersfoort
- 32 uur
Startdatum: 17 november 2025 Einddatum: 31 oktober 2026 Optie op verlenging: Ja Sluitingsdatum: 27 oktober 2025 Functieomschrijving Als Senior Project Management Ondersteuner (PMO) ondersteun je thema-eigenaren en epic owners bij de uitvoering van diverse strategische thema’s binnen het domein Klant en Markt. Je zorgt voor overzicht, structuur en ondersteuning in een dynamische en innovatieve werkomgeving….
- Gendringen
- 36 uur
- € 3.002,- / € 3.836,- per maand
Startdatum: 27 oktober 2025 Einddatum: 31 januari 2026 Optie op verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend Sluitingsdatum: 20 oktober 2025 Functieomschrijving Als medewerker backoffice ben je verantwoordelijk voor diverse administratieve taken binnen het zorg- en welzijnsdomein. Je verwerkt bestellingen, post en mutaties en ondersteunt bij het beheer van verschillende regelingen en diensten. Jouw werkzaamheden Administratieve…
- Bergen Op Zoom
- 36 uur
- € 5.059,- / € 5.692,- per maand
Startdatum: 15 november 2025 Einddatum: 31 december 2025 Sluitingsdatum: 23 oktober 2025 Functieomschrijving Als Klantmanager Levensonderhoud en Bijzondere Bijstand (36 uur per week) beheer je een eigen caseload en beoordeel je aanvragen binnen het kader van de Participatiewet en IOAW. Je voert rechtmatigheidsonderzoeken uit, voert dienstverlenende gesprekken (telefonisch of persoonlijk), schrijft rapportages en handelt aanvragen…
- Amsterdam
- 32 - 36 uur
- € 4.497,- / € 5.059,- per maand
Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 30 juni 2026 Optie op verlenging: Ja, de Gemeente heeft de mogelijkheid de Overeenkomst meerdere keren te verlengen tegen dezelfde voorwaarden en condities, met dien verstande dat de totale maximale duur van de Overeenkomst de 24 maanden niet mag overschrijden. Sluitingsdatum: 27 oktober 2025 Publicatiedatum: 16 oktober 2025 Functieomschrijving Als…
- Leidschendam
- 36 uur
- € 6.345,- / € 6.978,- per maand
Startdatum: 10 november 2025 Einddatum: 10 november 2026 Optie op verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend Sluitingsdatum: 22 oktober 2025 Functieomschrijving Kwaliteitsmedewerker Participatiewet in Balans Als kwaliteitsmedewerker speel je een impactvolle rol bij de implementatie van de Participatiewet in Balans binnen de Gemeente Leidschendam-Voorburg. Je bent verantwoordelijk voor het doorvoeren van diverse aanpassingen binnen de…