Vacature Adviseur Inkoop Medior

Adviseur Inkoop Medior
Detachering
Reageer voor: 12:00u — 22-10-2025

Vacature omschrijving

Startdatum: 10 november 2025

Einddatum: 30 april 2026

Optie op verlenging: 2x 3 maanden

Sluitingsdatum: 23 oktober 2025

Functieomschrijving Adviseur Inkoop Medior

Jouw rol

Als Adviseur Inkoop Medior ben je het aanspreekpunt voor inkoop en aanbestedingen. Je adviseert en ondersteunt de verschillende afdelingen bij het uitvoeren van rechtmatige en doeltreffende inkoop van leveringen, diensten en werken. Je werkt binnen het team Financiën, Inkoop en Control en draagt bij aan een efficiënte en effectieve inkooppraktijk.

Wat ga je doen?

  • Adviseren en ondersteunen bij enkelvoudige, meervoudige en Europese aanbestedingen.
  • Toezien op de uitvoering van het inkoop- en aanbestedingsbeleid binnen de geldende wet- en regelgeving.
  • Uitleg geven en ondersteuning bieden zodat inkoop op een doeltreffende en efficiënte wijze kan worden uitgevoerd.
  • Opstellen van projectplannen voor inkooptrajecten.
  • Uitvoeren van periodieke controles en waar nodig optimaliseren van processen.

Wie ben jij?

Je hebt een hands-on mentaliteit en bent een medior inkoopadviseur die daadwerkelijk het werk oppakt. Je bent geen senior die overkoepelende acties onderneemt, maar iemand die praktisch en resultaatgericht te werk gaat.

Eisen:

  • Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding
  • Een aantoonbare afgeronde Nevi 1 opleiding of direct vergelijkbare inkoop opleiding
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het zelfstandig uitvoeren van meervoudig onderhandse, nationale en Europese aanbestedingen
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als adviseur inkoop en aanbesteden in de publieke sector
  • Aantoonbare werkervaring met Tenderned

Wensen:

  • Aantoonbare werkervaring als Adviseur Inkoop en aanbesteden bij een Gemeenschappelijke Regeling of Gemeente
  • Een aantoonbare Afgeronde NEVI 2 opleiding

Competenties:

  • Je hebt een proactieve en zelfstandige houding
  • Je kunt goed in teamverband werken
  • Je kunt goed plannen en organiseren
  • Je werkt accuraat en nauwkeurig
  • Je hebt goede contactuele eigenschappen en een flexibele instelling
  • Je bent zowel verbaal als schriftelijk sterk
  • Je kunt goed analyseren en je werkt resultaatgericht met oog voor kwaliteit
Direct solliciteren

Hoe het werkt?

1.
Solliciteer op jouw opdracht

Geen cv bij de hand? Geen probleem. Bij ons hoef je geen uitgebreide motivatiebrief te schrijven of je hele loopbaan op papier te zetten. Laat simpelweg je naam en contactgegevens achter of stuur ons een kort berichtje. Wij zijn vooral benieuwd naar wie jíj bent en wat je zoekt.

2.
Wij nemen contact op

Binnen een paar werkdagen nemen we contact met je op. We bespreken wat jij belangrijk vindt in een baan, wat je ervaring is (of juist waar je in wil groeien), en welke mogelijkheden er zijn binnen ons team. Alles in een open en ontspannen gesprek.

3.
Kennismaken

Zien we een match? Dan nodigen we je uit voor een kennismakingsgesprek – online of bij ons op locatie. Je krijgt een goed beeld van de functie, de sfeer en de mensen met wie je eventueel gaat samenwerken. En natuurlijk kun jij ook al je vragen stellen.

4.
Je kan aan de slag!

Zijn we allebei enthousiast? Dan regelen we de laatste praktische zaken en zorgen we dat je een vliegende start maakt. Van contract tot inwerktraject – we zorgen dat alles op rolletjes loopt.

Vorige Volgende

Gerelateerde vacatures

Senior medewerker Belastingen / WOZ Detachering
  • Stadskanaal
  • 36 uur
  • € 6.324,- / € 7.168,- per maand

Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 10 november 2026 Optie op verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend Sluitingsdatum: 27 oktober 2025 Functieomschrijving Als senior medewerker Belasting/WOZ ben je het inhoudelijk aanspreekpunt voor collega’s, het bestuur, de organisatie en externe partijen op het gebied van belastingen en WOZ. Je coördineert de taken binnen het subteam, waarbij je…

Reageer voor: 12:00u — 26-10-2025
Planeconoom Detachering
  • Schipluiden
  • 12 - 24 uur
  • € 2.396,- / € 5.214,- per maand

Startdatum: 3 november 2025 Einddatum: 3 november 2026 Optie op verlenging: 1x 6 maanden Sluitingsdatum: 22 oktober 2025 Functieomschrijving Als specialist grondexploitatie draag je bij aan de voortgang van de realisatie van ruimtelijke plannen. Je bent verantwoordelijk voor de financiële en planeconomische invulling, waaronder het opstellen van haalbaarheidsanalyses, effectrapportages, exploitatiebegrotingen, variantenafwegingen, advisering over grondprijzen, rendementsberekeningen…

Reageer voor: 12:00u — 21-10-2025
Adviseur WPG (Wet politiegegevens) Detachering
  • Katwijk
  • 9 uur
  • € 1.423,- / € 1.581,- per maand

Startdatum: 1 november 2025 Einddatum: 1 mei 2026 Optie op verlenging: 1x 6 maanden Sluitingsdatum: 27 oktober 2025 Functieomschrijving Als Adviseur Wpg ben jij het eerste aanspreekpunt voor alles rondom de Wet politiegegevens (Wpg) binnen de organisatie. Je bent verantwoordelijk voor het adviseren, ontwikkelen en implementeren van privacybeleid en procedures en ondersteunt bij audits. Je…

Reageer voor: 12:00u — 26-10-2025
Beleidsmedewerker Cultuur en Erfgoed Detachering
  • Elst
  • 24 uur
  • € 3.969,- / € 4.390,- per maand

Startdatum: 1 november 2025 Einddatum: 10 april 2026 Optie op verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend Sluitingsdatum: 23 oktober 2025 Functieomschrijving Ben jij gepassioneerd over cultureel erfgoed en cultuureducatie? Voor de gemeente Overbetuwe zoeken wij een betrokken professional die de zichtbaarheid en toegankelijkheid van cultureel erfgoed wil vergroten en actief wil bijdragen aan regionale samenwerking…

Reageer voor: 12:00u — 22-10-2025
Interim-directeur Marketing & Communicatie Detachering
  • Utrecht
  • 36 uur
  • € 9.697,- / € 11.384,- per maand

Startdatum: 1 november 2025 Optie op verlenging: met mogelijke opties tot verlenging Sluitingsdatum: 27 oktober 2025 Publicatiedatum: 11 oktober 2025 Functieomschrijving Als interim-directeur Marketing en Communicatie ben jij de verbindende schakel tussen bestuur, organisatie en stad. Je geeft leiding aan het managementteam van de afdeling Marketing & Communicatie en zorgt voor verdere professionalisering en doorontwikkeling…

Reageer voor: 12:00u — 26-10-2025
Strategisch Centrum- / Vastgoedmanager Centrum Bussum ZZP
  • Bussum
  • 12 uur

Startdatum: 3 november 2025 Einddatum: 3 november 2026 Optie op verlenging: 2x 12 maanden Sluitingsdatum: 21 oktober 2025 Functieomschrijving Ben jij een strategische centrummanager met visie en daadkracht? Je krijg de kans om het centrum nieuw leven in te blazen en te transformeren tot een inspirerende, levendige plek waar mensen graag verblijven. Je werkt samen…

Reageer voor: 12:00u — 20-10-2025
Teamleider Detachering
  • Amsterdam
  • 24 - 32 uur
  • € 6.464,- / € 10.119,- per maand

Startdatum: 1 november 2025 Einddatum: 29 mei 2026 Optie op verlenging: Ja, de Gemeente heeft de mogelijkheid de Overeenkomst meerdere keren te verlengen tegen dezelfde voorwaarden en condities, met dien verstande dat de totale maximale duur van de Overeenkomst de 24 maanden niet mag overschrijden. Sluitingsdatum: 21 oktober 2025 Publicatiedatum: 8 oktober 2025 Functieomschrijving Als…

Reageer voor: 12:00u — 20-10-2025
Casemanager Omgevingswet Detachering
  • Hilvarenbeek
  • 32 - 36 uur
  • € 5.621,- / € 6.914,- per maand

Startdatum: 1 november 2025 Einddatum: 28 april 2026 Optie op verlenging: ja Sluitingsdatum: 23 oktober 2025 Functieomschrijving Als Casemanager Omgevingswet ben je medeverantwoordelijk voor het regisseren en afhandelen van aanvragen voor diverse ruimtelijke vergunningen binnen de gemeente Hilvarenbeek. Je beoordeelt zelfstandig (complexe) aanvragen voor omgevingsvergunningen, controleert deze op volledigheid en toetst ze aan geldende wet-…

Reageer voor: 12:00u — 22-10-2025