Vacature Facilitair professional Servicedesk

Facilitair professional Servicedesk
Detachering
Reageer voor: 12:00u — 21-10-2025

Vacature omschrijving

Startdatum: zo spoedig mogelijk

Einddatum: 5 februari 2026

Optie op verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend

Sluitingsdatum: 22 oktober 2025

Functieomschrijving

Als facilitair medewerker ben jij het gezicht van de gemeenten Deventer, Olst-Wijhe en Raalte. Met jouw inzet en gastvrijheid zorg je ervoor dat iedereen zich welkom voelt en dat alles op rolletjes loopt. Je ontvangt bezoekers en medewerkers aan de facilitaire balie en beantwoordt vragen, klachten en storingsmeldingen via e-mail, telefoon en Topdesk. Service staat bij jou hoog in het vaandel en je helpt proactief collega’s die ergens naar op zoek zijn.

Jouw werkzaamheden

  • Ontvangen van bezoekers en medewerkers aan de facilitaire balie.
  • Beantwoorden van digitale vragen via e-mail, Topdesk en eventueel telefoon.
  • Registreren, opvolgen en afhandelen van meldingen in Topdesk.
  • Signaleren van terugkerende knelpunten en meedenken over verbeteringen.
  • Ondersteunen bij facilitaire processen zoals sleutelbeheer, vergaderruimtes en postverwerking.

Eisen:

  • Een motivatie, opgesteld door de kandidaat zelf, is toegevoegd aan het CV van de kandidaat
  • Een afgeronde opleiding op minimaal mbo niveau 3
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als facilitair medewerker

Wensen:

  • Aantoonbaar afgeronde opleiding facilitair management op minimaal mbo niveau 3
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als facilitair medewerker
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeente
  • Aantoonbare werkervaring met TopDesk. Benoem duidelijk in het CV waar deze werkervaring is opgedaan

Competenties:

  • Communicatief sterk: vriendelijk, duidelijk en professioneel in woord en geschrift
  • Digitale vaardigheden: vaardig in het werken met computersystemen, e-mail, en meldingssystemen
  • Gastvrijheid: representatief en klantgericht bij ontvangst van bezoekers aan de balie
  • Organisatorisch vermogen: kan goed schakelen tussen verschillende taken en weet prioriteiten te stellen
  • Probleemoplossend vermogen: denkt mee met de klant en zoekt actief naar passende oplossingen
  • Samenwerken: werkt goed samen met collega’s binnen en buiten het team
  • Stressbestendig en flexibel in een dynamische omgeving
  • Proactief en zelfstandig in het oppakken van meldingen en taken
  • Nauwkeurig en betrouwbaar in het registreren en opvolgen van meldingen.
  • Je bent oplossingsgericht en een echte aanpakker.
  • Onvoorziene situaties zijn voor jou geen struikelblok!
  • Jij weet als geen ander wat dienstverlening en gastvrijheid inhoudt.
  • Je kunt goed zelfstandig werken, maar bent ook teamgericht.
  • Bij onverwachte situaties kun je goed improviseren en houd je je hoofd koel.
  • Je durft op een nette manier voor jezelf op te komen als gebruikers van het gebouw er een rommel van maken.
  • Je werkt in een rooster. Met vakantie of tijdens ziekte vervang je elkaar.
  • Je bent hier samen met je collega’s verantwoordelijk voor, natuurlijk in onderling overleg
Direct solliciteren

Hoe het werkt?

1.
Solliciteer op jouw opdracht

Geen cv bij de hand? Geen probleem. Bij ons hoef je geen uitgebreide motivatiebrief te schrijven of je hele loopbaan op papier te zetten. Laat simpelweg je naam en contactgegevens achter of stuur ons een kort berichtje. Wij zijn vooral benieuwd naar wie jíj bent en wat je zoekt.

2.
Wij nemen contact op

Binnen een paar werkdagen nemen we contact met je op. We bespreken wat jij belangrijk vindt in een baan, wat je ervaring is (of juist waar je in wil groeien), en welke mogelijkheden er zijn binnen ons team. Alles in een open en ontspannen gesprek.

3.
Kennismaken

Zien we een match? Dan nodigen we je uit voor een kennismakingsgesprek – online of bij ons op locatie. Je krijgt een goed beeld van de functie, de sfeer en de mensen met wie je eventueel gaat samenwerken. En natuurlijk kun jij ook al je vragen stellen.

4.
Je kan aan de slag!

Zijn we allebei enthousiast? Dan regelen we de laatste praktische zaken en zorgen we dat je een vliegende start maakt. Van contract tot inwerktraject – we zorgen dat alles op rolletjes loopt.

Vorige Volgende

Gerelateerde vacatures

Klantmanager levensonderhoud en Bijzondere Bijstand Detachering
  • Bergen Op Zoom
  • 36 uur
  • € 5.059,- / € 5.692,- per maand

Startdatum: 15 november 2025 Einddatum: 31 december 2025 Sluitingsdatum: 23 oktober 2025 Functieomschrijving Als Klantmanager Levensonderhoud en Bijzondere Bijstand (36 uur per week) beheer je een eigen caseload en beoordeel je aanvragen binnen het kader van de Participatiewet en IOAW. Je voert rechtmatigheidsonderzoeken uit, voert dienstverlenende gesprekken (telefonisch of persoonlijk), schrijft rapportages en handelt aanvragen…

Reageer voor: 12:00u — 22-10-2025
Secretaresse College Van Gedeputeerde Staten Detachering
  • Utrecht
  • 32 - 36 uur
  • € 4.310,- / € 5.481,- per maand

Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 30 april 2026 Optie op verlenging: 2x 3 maanden Sluitingsdatum: 17 oktober 2025 Functieomschrijving Als Secretaresse College van Gedeputeerde Staten ondersteun je de gedeputeerde en werk je samen in een professioneel team. Je zorgt ervoor dat alles soepel verloopt door het organiseren en coördineren van afspraken en vergaderingen, het voorbereiden…

Reageer voor: 12:00u — 16-10-2025
Kwaliteitsmedewerker Participatiewet in Balans Detachering
  • Leidschendam
  • 36 uur
  • € 6.345,- / € 6.978,- per maand

Startdatum: 10 november 2025 Einddatum: 10 november 2026 Optie op verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend Sluitingsdatum: 22 oktober 2025 Functieomschrijving Kwaliteitsmedewerker Participatiewet in Balans Als kwaliteitsmedewerker speel je een impactvolle rol bij de implementatie van de Participatiewet in Balans binnen de Gemeente Leidschendam-Voorburg. Je bent verantwoordelijk voor het doorvoeren van diverse aanpassingen binnen de…

Reageer voor: 12:00u — 21-10-2025
Senior vakspecialist Burgerzaken (3,5 fte) ZZP
  • Utrecht
  • 36 uur

Startdatum: 1 november 2025 Einddatum: 31 maart 2026 Optie op verlenging: met mogelijke opties tot verlenging Functieomschrijving Als medewerker Burgerzaken behandel en beoordeel je klantvragen schriftelijk, telefonisch en aan de balie over alle taken en producten van Burgerzaken. Je geeft gevraagd en ongevraagd advies en denkt mee met burgers en professionals. Je controleert en beoordeelt…

Reageer voor: 12:00u — 17-10-2025
Programmasecretaris ZZP
  • Nieuwegein
  • 32 uur

Startdatum: 1 november 2025 Einddatum: 1 juni 2026 Optie op verlenging: 1x 6 maanden Sluitingsdatum: 16 oktober 2025 Functieomschrijving Als programmasecretaris ondersteun en faciliteer je de werkprocessen binnen twee belangrijke programma’s: Je werkt 16 uur per week voor elk programma en bent verantwoordelijk voor het plannen, organiseren en notuleren van bijeenkomsten met diverse interne en…

Reageer voor: 12:00u — 15-10-2025
Supportmedewerker Port Development Detachering
  • Rotterdam
  • 36 uur
  • € 3.162,- / € 3.752,- per maand

Startdatum: 1 december 2025 Einddatum: 30 november 2026 Optie op verlenging: Ja Sluitingsdatum: 20 oktober 2025 Functieomschrijving Wij zoeken een vrolijke en energieke projectassistent die het leuk vindt om zich bezig te houden met een breed scala aan administratieve en organiserende taken binnen een dynamische projectenomgeving. Je bent de smeerolie binnen verschillende projectteams, bestaande uit…

Reageer voor: 12:00u — 19-10-2025
Kwaliteitsmedewerker Publiekszaken Detachering
  • Roosendaal
  • 28 uur
  • € 3.410,- / € 4.066,- per maand

Startdatum: 1 december 2025 Einddatum: 31 maart 2026 Optie op verlenging: ja Sluitingsdatum: 17 oktober 2025 Functieomschrijving Als Kwaliteitsmedewerker Publiekszaken ben jij het eerste aanspreekpunt en de vraagbaak voor je collega’s. Je zorgt ervoor dat zij hun werk goed kunnen doen en betrekt hen actief bij ontwikkelingen binnen en buiten de organisatie. Je schakelt proactief…

Reageer voor: 12:00u — 16-10-2025
Consulent Toeslagenaffaire Detachering
  • Zoetermeer
  • 32 - 36 uur
  • € 4.703,- / € 6.134,- per maand

Startdatum: 1 november 2025 Einddatum: 1 mei 2026 Optie op verlenging: 2x 9 maanden Sluitingsdatum: 23 oktober 2025 Functieomschrijving Als casusregisseur binnen het Loket Toeslagenaffaire bied je gespecialiseerde en intensieve begeleiding aan ouders en kinderen die gedupeerd zijn door de toeslagenaffaire. Je richt je op het opbouwen van vertrouwen, het bieden van hulp- en dienstverlening…

Reageer voor: 12:00u — 22-10-2025