Professionals in detachering

Secretaresse / Administratief medewerker

Secretaresse / Administratief medewerker

Startdatum: 02-06-2025

Wij zoeken een Secretaresse / Administratief medewerker ter ondersteuning van de districtsmanager.

Werkzaamheden

In deze functie ondersteun je de districtsmanager, onder andere door het beheren van agenda’s en mailbox. Je plant en organiseert overleggen en bijeenkomsten, stelt agenda’s op en verzorgt de verslaglegging. Je hebt contact met interne en externe ketenpartners en je bent verantwoordelijk voor het aanvragen en verantwoorden van subsidies bij gemeenten. Daarnaast verzorg je correspondentie en verwerk je aanmeldingen van cliënten in het volgsysteem. Wanneer informatie ontbreekt, neem je contact op met onze ketenpartners om dit aan te vullen. Ook ondersteun je de teamleiders bij facilitaire zaken op de locaties in Breda en Tilburg, zoals voorraad beheer of het bestellen van lunches.

Opleidingen

Aantoonbare afgeronde opleiding op Mbo niveau in een secretariële richting;

Ervaring

Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als secretaresse en administratief medewerker; Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring binnen een publieke instelling. Aantoonbare werkervaring met Microsoft Office;

Skills

– Organisatievermogen; – Communicatieve vaardigheden; – Stressbestendig; – Kunnen multitasking.

Kwalificaties

Kandidaat is bereid om volledig op locatie te werken in de vestigingen Tilburg en/of Breda;

Solliciteer direct

Graag reageren voor 18-5-2025 12:00 uur met CV in Word/PDF formaat in het Nederlands, max. 5 pagina’s.

Tevens graag vermelden: Beschikbaarheid en salaris indicatie.

Voor deze opdracht is het niet mogelijk om deze op ZZP basis in te vullen maar wel tijdelijk op payroll basis.

Vragen over deze vacature?

Heb je na het lezen van de vacature nog vragen? Neem dan contact met ons op.

Bel naar +31180311902 of stuur een mail naar info@szconsultancy.nl.