Professionals in detachering

Afdelingsmanager Interne Dienstverlening

Afdelingsmanager Interne Dienstverlening

Startdatum: 18-11-2024

We zoeken een Afdelingsmanager Interne Dienstverlening die samen met de ruim 150 collega’s van de afdeling Interne Dienstverlening de dienstverlening op het gebied van ICT & informatievoorziening, facilitair, belastingen en secretariële ondersteuning vormgeeft. Daarnaast zien wij voor deze interim manager een rol als kwartiermaker op het gebied van het integratieproces ICT en huisvesting in relatie tot de verwachte samenvoeging met gemeente Wijdemeren.

Werkzaamheden

Je geeft leiding aan het managementteam van de afdeling Interne Dienstverlening. In die rol ben je een goede sparringpartner voor de 6 teammanagers. Je zorgt samen met het MT voor de integrale dienstverlening van de bedrijfsvoering processen, het implementeren van nieuw beleid, het delen van interne en externe signalen en het bepalen van een heldere visie en sturing op de doelen van het afdelingsplan. Je houdt grip op de bedrijfsvoering. Je pakt jouw aandeel in het tot stand brengen van de P&C producten. Je bent eindverantwoordelijk voor de kwaliteit van de uitvoering van de afdeling vanuit het afdelingsplan 2025 en het beheer van het toekende budget en formatie.

Opleidingen

HBO opleiding;

Ervaring

Minimaal 3 jaar ervaring in de afgelopen 10 jaar als (interim)afdelingshoofd binnen een overheidsorganisatie; 3 jaar ervaring in de afgelopen 10 jaar als afdelingsmanager van een afdeling met meer dan 100 medewerkers binnen een gemeente met + 75.000 inwoners. 5 jaar ervaring in de afgelopen 10 jaar in de rol van strategisch lijnmanager en opdrachtgever op het gebied van ICT.

Skills

Kwalificaties

Je bezit people skills (verbinden, feedback geven en aanspreken); Je beschikt over politiek-bestuurlijke sensitiviteit; Je bent resultaatgericht; Je spreekt de taal van de uitvoering maar kan ook conceptueel denken; Je hebt een analytisch en strategisch denkvermogen;

Solliciteer direct

Graag reageren voor 2-11-2024 12:00 uur met CV in Word/PDF formaat in het Nederlands, max. 5 pag. en 2 ref.
Tevens graag vermelden: Beschikbaarheid en uurtarief inclusief reiskosten woon-werk.

Vragen over deze vacature?

Heb je na het lezen van de vacature nog vragen? Neem dan contact met ons op.

Bel naar +31180311902 of stuur een mail naar info@szconsultancy.nl.