Vacature Strategisch Centrum- / Vastgoedmanager Centrum Bussum

Strategisch Centrum- / Vastgoedmanager Centrum Bussum
ZZP
Reageer voor: 12:00u — 20-10-2025

Vacature omschrijving

Startdatum: 3 november 2025

Einddatum: 3 november 2026

Optie op verlenging: 2x 12 maanden

Sluitingsdatum: 21 oktober 2025

Functieomschrijving

Ben jij een strategische centrummanager met visie en daadkracht? Je krijg de kans om het centrum nieuw leven in te blazen en te transformeren tot een inspirerende, levendige plek waar mensen graag verblijven. Je werkt samen met ondernemers, vastgoedeigenaren en de gemeente aan een toekomstbestendig centrum dat uitnodigt tot ontmoeten, ontspannen, werken en winkelen.

Jouw verantwoordelijkheden

  • Actief bevorderen van passende invulling van leegstaand vastgoed in winkelgebieden en op bedrijventerreinen;
  • Stimuleren van het opstarten van een ondernemersfonds;
  • Zorgen voor een economisch vitaal en aantrekkelijk centrum van Bussum, gericht op behoud van bestaande en werving van nieuwe ondernemers;
  • Initiëren van samenwerking tussen vastgoedondernemers;
  • Zichtbaar en aanwezig zijn in Bussum;
  • Optreden als actieve sparringpartner van het Economisch team binnen de gemeente.

Wat bieden wij jou

Je krijgt ruimte om je persoonlijke visie en professionele invulling te geven aan het Uitvoeringsprogramma centrummanagement 2025. De focus ligt op het bestrijden van leegstand, het vergroten van bezoekersstromen en het betrekken van vastgoed in het centrummanagement.

Jouw profiel

Je bent een verbindende en daadkrachtige professional die kansen ziet en plannen omzet in actie. Je bent in staat om samenwerking te bouwen en een heldere koers uit te zetten voor de lange termijn, met aandacht voor sfeer, levendigheid en een gastvrije uitstraling van het centrum.

Eisen:

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau
  • Beschikbaar voor minimaal 12 uur per week
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als centrum- vastgoedmanager of soortgelijke functie

Wensen:

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met de genoemde werkzaamheden
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met projectmatig werken en projectleiderschap
  • Aantoonbare kennis van het ruimtelijk economische en sociale kanten van (winkel)gebieden
  • Aantoonbare werkervaring met stakeholdersmanagement en gemeentelijke regelgeving en procedures
  • Aantoonbaar bekend met Gooise Meren en/of de regio

Competenties:

  • Netwerker, bereikbaar en flexibiliteit
  • Spreekt de taal van vastgoedondernemers, ondernemers en gemeente en krijgt het vertrouwen
  • Kan omgaan met een speelveld waarin tegengestelde belangen voorkomen
  • Organisatorisch en communicatief sterk op zowel strategisch, tactisch als operationeel niveau
  • Verbinder, bruggenbouwer
  • Zelfstarter, enthousiasmerend, analytisch en resultaatgericht, heeft oog voor een procesmatige aanpak
  • Proactief, slagvaardig en doortastend, maar ook een teamspeler
  • Ondernemend, doortasten en een doorzetter
  • Integer, creatief en diplomatiek
Direct solliciteren

Hoe het werkt?

1.
Solliciteer op jouw opdracht

Geen cv bij de hand? Geen probleem. Bij ons hoef je geen uitgebreide motivatiebrief te schrijven of je hele loopbaan op papier te zetten. Laat simpelweg je naam en contactgegevens achter of stuur ons een kort berichtje. Wij zijn vooral benieuwd naar wie jíj bent en wat je zoekt.

2.
Wij nemen contact op

Binnen een paar werkdagen nemen we contact met je op. We bespreken wat jij belangrijk vindt in een baan, wat je ervaring is (of juist waar je in wil groeien), en welke mogelijkheden er zijn binnen ons team. Alles in een open en ontspannen gesprek.

3.
Kennismaken

Zien we een match? Dan nodigen we je uit voor een kennismakingsgesprek – online of bij ons op locatie. Je krijgt een goed beeld van de functie, de sfeer en de mensen met wie je eventueel gaat samenwerken. En natuurlijk kun jij ook al je vragen stellen.

4.
Je kan aan de slag!

Zijn we allebei enthousiast? Dan regelen we de laatste praktische zaken en zorgen we dat je een vliegende start maakt. Van contract tot inwerktraject – we zorgen dat alles op rolletjes loopt.

Vorige Volgende

Gerelateerde vacatures

Schuldhulpverlener voor ondernemers Detachering
  • Breda
  • 32 - 36 uur
  • € 5.621,- / € 6.957,- per maand

Startdatum: 3 november 2025 Einddatum: 4 mei 2026 Optie op verlenging: ja, meerdere verleningen mogelijk Sluitingsdatum: 28 oktober 2025 Functieomschrijving Als schuldhulpverlener voor ondernemers speel je een sleutelrol in de verdere uitbouw en professionalisering van schuldhulpverlening binnen de gemeente Breda. Je helpt ondernemers met financiële problemen met deskundig advies en draagt actief bij aan het…

Reageer voor: 12:00u — 27-10-2025
Projectmedewerker Ouderen en Vitaliteit Detachering
  • Almkerk
  • 24 - 36 uur
  • € 3.091,- / € 4.849,- per maand

Startdatum: 10 november 2025 Einddatum: 10 mei 2026 Optie op verlenging: ja Sluitingsdatum: 24 oktober 2025 Projectmedewerker Ouderen & Vitaliteit Functieomschrijving Als projectmedewerker ouderen & vitaliteit draag je bij aan de uitvoering van gemeentelijke projecten en activiteiten die gericht zijn op het versterken van de vitaliteit, gezondheid en participatie van ouderen. Je rol is uitvoerend…

Reageer voor: 12:00u — 23-10-2025
Coördinator Bibob Detachering
  • Wijchen
  • 32 uur
  • € 5.667,- / € 6.229,- per maand

Startdatum: 1 januari 2026 Einddatum: 31 maart 2026 Optie op verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend Sluitingsdatum: 28 oktober 2025 Functieomschrijving Wil jij bijdragen aan de strijd tegen ondermijnende criminaliteit en voorkomen dat crimineel vermogen de samenleving schaadt? Als Bibob-coördinator ben jij verantwoordelijk voor de coördinatie en uitvoering van Bibob-onderzoeken binnen onze organisatie. Je speelt…

Reageer voor: 12:00u — 27-10-2025
Toezichthouder / Directievoerder Openbare Ruimte ZZP
  • Houten
  • 20 - 36 uur

Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 5 mei 2026 Optie op verlenging: 2x 3 maanden Functieomschrijving Als Toezichthouder / Directievoerder ben jij verantwoordelijk voor het bewaken van de kwaliteit, voortgang en kosten van integrale infrastructurele projecten gebaseerd op RAW-bestekken. Je beoordeelt stelposten, adviseert over aanbiedingen voor meer- en minderwerk en houdt de projectadministratie nauwkeurig bij. Je…

Reageer voor: 12:00u — 21-10-2025
Programmamanager/projectleider implementatie handhavingskader Wmo en Jeugd Detachering
  • Amsterdam
  • 32 - 36 uur
  • € 6.745,- / € 8.432,- per maand

Startdatum: 1 november 2025 Einddatum: 31 oktober 2026 Optie op verlenging: Ja, de Gemeente heeft de mogelijkheid de Overeenkomst meerdere keren te verlengen tegen dezelfde voorwaarden en condities, met dien verstande dat de totale maximale duur van de Overeenkomst de 24 maanden niet mag overschrijden. Sluitingsdatum: 20 oktober 2025 Publicatiedatum: 7 oktober 2025 Functieomschrijving Als…

Reageer voor: 12:00u — 19-10-2025
Contactambtenaar en Beleidsadviseur Afval Detachering
  • Vianen
  • 24 - 28 uur
  • € 4.250,- / € 5.450,- per maand

Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 3 mei 2026 Optie op verlenging: 1x 6 maanden Sluitingsdatum: 20 oktober 2025 Functieomschrijving Als specialist afvalbeleid ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van contacten met Waardlanden, een gemeenschappelijke regeling op het gebied van afvalinzameling en -verwerking. Je neemt deel aan regionale overleggen en bereidt bestuurlijke overleggen voor. Daarnaast geef…

Reageer voor: 12:00u — 19-10-2025
Adviseur Ondergrondse Infrastructuur (Kabels en Leidingen) Detachering
  • Arnhem
  • 32 - 36 uur
  • € 6.184,- / € 8.010,- per maand

Startdatum: 1 december 2025 Einddatum: 1 december 2026 Optie op verlenging: Nee Sluitingsdatum: 4 november 2025 Functieomschrijving Als Adviseur Ondergrondse Infrastructuur (OI) binnen het team Realisatie draag je bij aan het vlot, veilig, betaalbaar en klimaatneutraal houden van het provinciale wegennet. Je werkt voornamelijk vanuit het Provinciehuis in Arnhem en bent regelmatig aanwezig op projectlocaties…

Reageer voor: 12:00u — 03-11-2025
Penvoerder processen bestuurlijke besluitvorming ZZP
  • Uitgeest
  • 20 uur

Startdatum: 10 november 2025 Einddatum: 10 juni 2026 Optie op verlenging: 1 x 6 maanden Sluitingsdatum: 23 oktober 2025 Publicatiedatum: 13 oktober 2025 Functietitel Procesredacteur / Penvoerder Bestuurlijke Besluitvorming Functieomschrijving Als procesredacteur/penvoerder bestuurlijke besluitvorming werk je zelfstandig aan het vertalen van het kader en de inrichtingskeuzes van het bestuurlijke besluitvormingsproces naar heldere, toegankelijke en consistente…

Reageer voor: 12:00u — 22-10-2025