Vacature Programma secretaris Zoetwatervoorziening Oost Nederland

Programma secretaris Zoetwatervoorziening Oost Nederland
Detachering
Reageer voor: 12:00u — 21-10-2025

Vacature omschrijving

Startdatum: 1 december 2025

Einddatum: 1 juni 2026

Optie op verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend

Sluitingsdatum: 22 oktober 2025

Functieomschrijving

Als tijdelijke programma-secretaris ondersteun je het programmabureau van Zoetwatervoorziening Oost-Nederland (ZON). Je werkt circa 20 uur per week en bent verantwoordelijk voor diverse coördinerende en administratieve taken binnen het samenwerkingsverband van meer dan 70 organisaties gericht op het vergroten van de waterbeschikbaarheid van zoetwater.

Jouw werkzaamheden

  • Opstellen van de jaarlijkse financiële rapportage en begroting voor Rijn-Oost in samenwerking met de coördinator.
  • Verzamelen van voortgangsinformatie van deelnemende partijen van ZON fase 2 en opstellen van de jaarlijkse voortgangsrapportage.
  • Zorgen voor de financiële communicatie rondom onderzoeken en het budget van ZON.
  • Organiseren en notuleren van vergaderingen van de werkgroep en het kernteam ZON.
  • Plannen van overleggen en voorbereiden van werkbezoeken.
  • Beheren van de interne omgeving met alle ZON-bestanden en de mailbox van ZON.

Eisen:

  • Aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal HBO bachelor niveau
  • Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 8 jaar als secretaris bij een overheidsinstelling
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar op het beleidsterrein Ruimtelijke Ontwikkeling en Adaptatie

Wensen:

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als Secretaris bij een Provincie
  • Aantoonbare werkervaring op het gebied van Zoetwatervoorzieningen en Waterkwaliteit/KRW
  • Aantoonbare werkervaring als Secretaris op het gebied van Watervoorzieningen in de afgelopen 5 jaar

Competenties:

  • Flexibel
  • Oplossingsgericht
  • Resultaatgericht
  • Verbinder
  • Gestructureerd
  • Organisatievermogen
Direct solliciteren

Hoe het werkt?

1.
Solliciteer op jouw opdracht

Geen cv bij de hand? Geen probleem. Bij ons hoef je geen uitgebreide motivatiebrief te schrijven of je hele loopbaan op papier te zetten. Laat simpelweg je naam en contactgegevens achter of stuur ons een kort berichtje. Wij zijn vooral benieuwd naar wie jíj bent en wat je zoekt.

2.
Wij nemen contact op

Binnen een paar werkdagen nemen we contact met je op. We bespreken wat jij belangrijk vindt in een baan, wat je ervaring is (of juist waar je in wil groeien), en welke mogelijkheden er zijn binnen ons team. Alles in een open en ontspannen gesprek.

3.
Kennismaken

Zien we een match? Dan nodigen we je uit voor een kennismakingsgesprek – online of bij ons op locatie. Je krijgt een goed beeld van de functie, de sfeer en de mensen met wie je eventueel gaat samenwerken. En natuurlijk kun jij ook al je vragen stellen.

4.
Je kan aan de slag!

Zijn we allebei enthousiast? Dan regelen we de laatste praktische zaken en zorgen we dat je een vliegende start maakt. Van contract tot inwerktraject – we zorgen dat alles op rolletjes loopt.

Vorige Volgende

Gerelateerde vacatures

Klantmanager levensonderhoud en Bijzondere Bijstand Detachering
  • Bergen Op Zoom
  • 36 uur
  • € 5.059,- / € 5.692,- per maand

Startdatum: 15 november 2025 Einddatum: 31 december 2025 Sluitingsdatum: 23 oktober 2025 Functieomschrijving Als Klantmanager Levensonderhoud en Bijzondere Bijstand (36 uur per week) beheer je een eigen caseload en beoordeel je aanvragen binnen het kader van de Participatiewet en IOAW. Je voert rechtmatigheidsonderzoeken uit, voert dienstverlenende gesprekken (telefonisch of persoonlijk), schrijft rapportages en handelt aanvragen…

Reageer voor: 12:00u — 22-10-2025
Griffier Detachering
  • Breda
  • 36 uur
  • € 7.589,- / € 8.432,- per maand

Startdatum: 10 november 2025 Einddatum: 30 juni 2026 Optie op verlenging: Ja Sluitingsdatum: 19 oktober 2025 Functieomschrijving Griffier Gemeente Breda Als interim-griffier ben jij de verbindende schakel tussen de gemeenteraad, het college en de ambtelijke organisatie. Je ondersteunt de raad in haar kaderstellende, controlerende en volksvertegenwoordigende rol en draagt actief bij aan een goed functionerende…

Reageer voor: 12:00u — 18-10-2025
Beleidsmedewerker groen Detachering
  • Uitgeest
  • 32 uur
  • € 5.621,- / € 6.371,- per maand

Startdatum: 1 oktober 2025 Einddatum: 31 maart 2026 Optie op verlenging: Geen Sluitingsdatum: 21 oktober 2025 Publicatiedatum: 9 oktober 2025 Functieomschrijving Als beleidsmedewerker groen initieer en ontwikkel je beleid binnen het taakgebied groen. Je bent breed inzetbaar en stelt adviezen en beleidsnotities op voor het college of bestuur. Daarnaast voer je overleg met inwoners, netwerkpartners…

Reageer voor: 12:00u — 20-10-2025
Coördinator financieel advies en jaarrekening ZZP
  • Houten
  • 32 - 36 uur

Startdatum: zo spoedig mogelijk Duur: 6 maanden Optie op verlenging: 2x 3 maanden Functieomschrijving Als coördinator financieel advies en financiële jaarrekening ben je verantwoordelijk voor het versterken en structureren van het team financieel advies. Je bouwt het team weer op en stemt de werkzaamheden af met andere thuisteams binnen en buiten de afdeling. Daarnaast coördineer…

Reageer voor: 12:00u — 17-10-2025
Senior procesondersteuner Regio Deal Foodvalley II Detachering
  • Ede
  • 16 uur
  • € 3.583,- / € 3.860,- per maand

Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 1 maart 2026 Optie op verlenging: 2x 4 maanden Sluitingsdatum: 16 oktober 2025 Functieomschrijving Als senior procesondersteuner speel je een sleutelrol bij de opbouw van het programma van de nieuwe Regio Deal Foodvalley. Je vertaalt het convenant Regio Deal Foodvalley naar een samenhangend en uitvoerbaar programma. Dit convenant bevat de…

Reageer voor: 12:00u — 15-10-2025
Contract- & Relatiemanager Detachering
  • Amsterdam
  • 32 uur
  • € 7.120,- / € 7.870,- per maand

Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 15 april 2026 Optie op verlenging: Ja, de Gemeente heeft de mogelijkheid de Overeenkomst meerdere keren te verlengen tegen dezelfde voorwaarden en condities, met dien verstande dat de totale maximale duur van de Overeenkomst de 24 maanden niet mag overschrijden. Sluitingsdatum: 23 oktober 2025 Publicatiedatum: 13 oktober 2025 Functieomschrijving Als…

Reageer voor: 12:00u — 22-10-2025
Medewerker Financieel Beheer Detachering
  • Wijchen
  • 32 uur
  • € 4.122,- / € 4.730,- per maand

Startdatum: 17 november 2025 Einddatum: 28 februari 2026 Optie op verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend Sluitingsdatum: 28 oktober 2025 Functieomschrijving Als medewerker financiële administratie ben je samen met je directe collega verantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van de financiële administratie van de Werkorganisatie en de aangesloten gemeenten Druten en Wijchen. Jouw taken Verrichten…

Reageer voor: 12:00u — 27-10-2025
Projectleider Egmondermeer ZZP
  • Uitgeest
  • 20 - 24 uur

Startdatum: 1 november 2025 Einddatum: 31 maart 2026 Optie op verlenging: 30 juni 2026 (advies tot 1 november 2026) Sluitingsdatum: 16 oktober 2025 Publicatiedatum: 6 oktober 2025 Projectleider Egmondermeer Functieomschrijving Voor het gebiedsproces Egmondermeer zoeken wij een ervaren en omgevingsgerichte projectleider met een sterke affiniteit voor natuur, water en het landelijk gebied. Je begeleidt tijdelijk…

Reageer voor: 12:00u — 15-10-2025