Vacature Woo- anonimiseerder / administratief ondersteuner
- Doorn
- 36 uur
- 3584-4216 per maand

Vacature omschrijving
Startdatum: 3 november 2025
Einddatum: 31 maart 2026
Optie op verlenging: ja, meerdere keren tot eind 2027
Sluitingsdatum: 13 oktober 2025
Functieomschrijving
Wij zoeken een Woo-anonimiseerder/ administratief ondersteuner met een financiële, bedrijfskundige of juridische achtergrond voor 36 uur per week. In deze veelzijdige rol ben je verantwoordelijk voor:
- Het administratieve deel van Woo-verzoeken (Wet open overheid), dit vormt het grootste deel van je functie.
- Het verwerken en opwerken van diverse soorten informatie en data tot brondocumenten.
- Budgetbeheer: controleren of werkzaamheden zijn uitgevoerd, verwerken van gegevens en opstellen van overzichten.
- Algemene administratieve en ondersteunende taken binnen de afdeling.
Wie zoeken wij?
Wij zoeken een slimme en zelfstandige collega met:
- Minimaal MBO+ werk- en denkniveau, bij voorkeur HBO.
- Ervaring in projectondersteuning en/of secretariaat.
- Bij voorkeur kennis van gemeentelijke (financiële) processen.
- Sterke vaardigheden in Excel, data-analyse en het anonimiseren van informatie.
- Het vermogen om informatie uit systemen te verzamelen en te structureren.
Wat breng je mee?
Jij bent iemand die:
- Zorg draagt voor kwaliteit, tijdigheid en volledigheid.
- Klantgericht en servicegericht werkt.
- Beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
- Creatief en oplossingsgericht denkt: “hoe kan het wél?”
- Zelfstandig werkt en goed kan plannen en organiseren.
- Affiniteit heeft met automatisering en digitaal werken.
- Resultaatgericht, proactief en analytisch is.
- Flexibel is en integraal denkt en handelt.
- Goed omgaat met conflictsituaties en toch klantvriendelijk blijft.
- Initiatief toont, verantwoordelijkheid neemt en zich goed kan verplaatsen in anderen.
- Onze kernwaarden zijn: omgevingsgevoelig, verantwoordelijk, dienstverlenend, samenwerkend en zelfreflectie.
Eisen:
- Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere ondersteunende functie bij de gemeente. Deze opdracht leent zich daarom NIET voor invulling op zzp-basis.
Wensen:
- Kandidaat woont 0 tot 30 kilometers bij de gemeente vandaan (i.v.m. duurzaamheid/CO2 uitstoot)
- MBO+ werk en denkniveau, bij voorkeur HBO.)
- Relevante werkervaring als administratief juridische/ financiele/ data verwerker en ondersteuner
- Kennis van gemeentelijke financiële processen is een pre
- Ervaring met MS Office (Outlook, Word, Excel), Datamask en rx missions/tezza zaaksystemen
- Kandidaat is beschikbaar op woensdagochtend op 15 november voor een gesprek
- De kandidaat beschikt over onderstaande competenties en past bij de kernwaarden van de gemeente.
Competenties:
-Zorg voor kwaliteit, tijdigheid en volledigheid;
-Klant- en kwaliteitsgerichte werkhouding;
-Goede communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk);
-Inzicht, creativiteit en “hoe kan het wel”;
-Zelfstandig kunnen werken;
-Planner en organisator;
-Affiniteit met automatisering en digitaal werken;
-Resultaatgericht, proactief, analytisch inzicht, flexibel, werkt en denkt -integraal;
-Je kunt omgaan met conflictsituaties, maar blijft klantvriendelijk;
-Initiatiefrijk, verantwoordelijkheidsgevoel, lef en inlevingsvermogen in een ander.
Is dit een opdracht voor jou?
Hoe het werkt?
Gerelateerde vacatures
- Zaltbommel
- 28 uur
- € 3.279,- / € 3.803,- per maand
Startdatum: 1 november 2025 Einddatum: 31 maart 2026 Optie op verlenging: 1x 4 maanden Sluitingsdatum: 13 oktober 2025 Functieomschrijving Als allround medewerker burgerzaken speel je een belangrijke rol binnen de backoffice. Je werkt samen met ongeveer 12 collega’s in een flexibel en gezellig team, bestaande uit medewerkers van jong tot oud. De functie biedt een…
- Schipluiden
- 24 - 32 uur
- € 2.544,- / € 3.954,- per maand
Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 29 april 2026 Optie op verlenging: 2x 6 maanden Sluitingsdatum: 15 oktober 2025 Functieomschrijving Ben jij een nauwkeurige, dienstverlenende en zelfstandig werkende professional? Dan is deze functie als coördinator binnen het vergunningenproces iets voor jou. Je bent het eerste aanspreekpunt voor burgers, bedrijven en interne collega’s en zorgt ervoor dat…
- Roosendaal
- 20 uur
- € 2.108,- / € 2.436,- per maand
Startdatum: 20 oktober 2025 Einddatum: 18 oktober 2026 Optie op verlenging: ja Sluitingsdatum: 12 oktober 2025 Functieomschrijving Ben jij een proactieve en stressbestendige professional die graag ondersteuning biedt aan diverse teams en projecten? Als Projectondersteuner Stedelijke Regio West-Brabant speel je een cruciale rol in het ondersteunen van bestuurders, gemeentesecretarissen en de projectgroep Stedelijke Regio West-Brabant….
- Gouda
- 32 - 36 uur
- € 2.436,- / € 3.162,- per maand
Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 24 januari 2026 Optie op verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend Sluitingsdatum: 10 oktober 2025 Functieomschrijving Als planner ben je verantwoordelijk voor het inplannen van alle contractmanagementgesprekken voor 2026 binnen de regio Midden-Holland. Je werkt nauw samen met een team van 13 contractmanagers en plant contactmomenten met in totaal 225…
- Nieuwegein
- 32 - 36 uur
- € 5.059,- / € 6.324,- per maand
Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 24 februari 2026 Optie op verlenging: 2x 3 maanden Sluitingsdatum: 10 oktober 2025 Functieomschrijving Als Consulent Inkomen ben je verantwoordelijk voor het zelfstandig beoordelen en rapporteren over de rechtmatigheid van aanvragen levensonderhoud, beëindigingen en mutaties binnen de Participatiewet, IOAW en in beperkte mate IOAZ. Je verzorgt de intake en behandelt…
- Alphen
- 32 uur
- € 6.371,- / € 7.870,- per maand
Startdatum: 1 december 2025 Einddatum: 31 januari 2026 Optie op verlenging: tot 1 juli 2026 Sluitingsdatum: 16 oktober 2025 Functieomschrijving Als Raadsgriffier ben je de eerste adviseur en ondersteuner van de gemeenteraad en vervul je een centrale rol in de bestuurlijke driehoek tussen de raad, het college en de ambtelijke organisatie. Je adviseert de gemeenteraad…
- Domburg
- 20 uur
- € 2.225,- / € 2.577,- per maand
Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 31 december 2025 Optie op verlenging: 1x 3 maanden Sluitingsdatum: 13 oktober 2025 Functieomschrijving Als medewerker frontoffice ben je verantwoordelijk voor het behandelen van aanvragen voor reisdocumenten, rijbewijzen en uittreksels aan de balie. Daarnaast werk je in het klantcontactcentrum waar je telefonisch en per e-mail vragen van inwoners beantwoordt. Je…
- Rotterdam
- 36 uur
Startdatum: 1 november 2025 Einddatum: 31 oktober 2026 Optie op verlenging: Ja, afhankelijk van voortgang project. Sluitingsdatum: 13 oktober 2025 Functieomschrijving Senior Document Controller Als Senior Document Controller ben je verantwoordelijk voor het beheren van alle documenten die verband houden met engineering-, bouw- en operationele activiteiten binnen het project. Je zorgt voor het organiseren, opslaan…