Vacature Woo- anonimiseerder / administratief ondersteuner

Woo- anonimiseerder / administratief ondersteuner
Detachering
Reageer voor: 12:00u — 12-10-2025

Vacature omschrijving

Startdatum: 3 november 2025

Einddatum: 31 maart 2026

Optie op verlenging: ja, meerdere keren tot eind 2027

Sluitingsdatum: 13 oktober 2025

Functieomschrijving

Wij zoeken een Woo-anonimiseerder/ administratief ondersteuner met een financiële, bedrijfskundige of juridische achtergrond voor 36 uur per week. In deze veelzijdige rol ben je verantwoordelijk voor:

  • Het administratieve deel van Woo-verzoeken (Wet open overheid), dit vormt het grootste deel van je functie.
  • Het verwerken en opwerken van diverse soorten informatie en data tot brondocumenten.
  • Budgetbeheer: controleren of werkzaamheden zijn uitgevoerd, verwerken van gegevens en opstellen van overzichten.
  • Algemene administratieve en ondersteunende taken binnen de afdeling.

Wie zoeken wij?

Wij zoeken een slimme en zelfstandige collega met:

  • Minimaal MBO+ werk- en denkniveau, bij voorkeur HBO.
  • Ervaring in projectondersteuning en/of secretariaat.
  • Bij voorkeur kennis van gemeentelijke (financiële) processen.
  • Sterke vaardigheden in Excel, data-analyse en het anonimiseren van informatie.
  • Het vermogen om informatie uit systemen te verzamelen en te structureren.

Wat breng je mee?

Jij bent iemand die:

  • Zorg draagt voor kwaliteit, tijdigheid en volledigheid.
  • Klantgericht en servicegericht werkt.
  • Beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Creatief en oplossingsgericht denkt: “hoe kan het wél?”
  • Zelfstandig werkt en goed kan plannen en organiseren.
  • Affiniteit heeft met automatisering en digitaal werken.
  • Resultaatgericht, proactief en analytisch is.
  • Flexibel is en integraal denkt en handelt.
  • Goed omgaat met conflictsituaties en toch klantvriendelijk blijft.
  • Initiatief toont, verantwoordelijkheid neemt en zich goed kan verplaatsen in anderen.
  • Onze kernwaarden zijn: omgevingsgevoelig, verantwoordelijk, dienstverlenend, samenwerkend en zelfreflectie.

Eisen:

  • Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere ondersteunende functie bij de gemeente. Deze opdracht leent zich daarom NIET voor invulling op zzp-basis.

Wensen:

  • Kandidaat woont 0 tot 30 kilometers bij de gemeente vandaan (i.v.m. duurzaamheid/CO2 uitstoot)
  • MBO+ werk en denkniveau, bij voorkeur HBO.)
  • Relevante werkervaring als administratief juridische/ financiele/ data verwerker en ondersteuner
  • Kennis van gemeentelijke financiële processen is een pre
  • Ervaring met MS Office (Outlook, Word, Excel), Datamask en rx missions/tezza zaaksystemen
  • Kandidaat is beschikbaar op woensdagochtend op 15 november voor een gesprek
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties en past bij de kernwaarden van de gemeente.

Competenties:

-Zorg voor kwaliteit, tijdigheid en volledigheid;
-Klant- en kwaliteitsgerichte werkhouding;
-Goede communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk);
-Inzicht, creativiteit en “hoe kan het wel”;
-Zelfstandig kunnen werken;
-Planner en organisator;
-Affiniteit met automatisering en digitaal werken;
-Resultaatgericht, proactief, analytisch inzicht, flexibel, werkt en denkt -integraal;
-Je kunt omgaan met conflictsituaties, maar blijft klantvriendelijk;
-Initiatiefrijk, verantwoordelijkheidsgevoel, lef en inlevingsvermogen in een ander.

Direct solliciteren

Hoe het werkt?

1.
Solliciteer op jouw opdracht

Geen cv bij de hand? Geen probleem. Bij ons hoef je geen uitgebreide motivatiebrief te schrijven of je hele loopbaan op papier te zetten. Laat simpelweg je naam en contactgegevens achter of stuur ons een kort berichtje. Wij zijn vooral benieuwd naar wie jíj bent en wat je zoekt.

2.
Wij nemen contact op

Binnen een paar werkdagen nemen we contact met je op. We bespreken wat jij belangrijk vindt in een baan, wat je ervaring is (of juist waar je in wil groeien), en welke mogelijkheden er zijn binnen ons team. Alles in een open en ontspannen gesprek.

3.
Kennismaken

Zien we een match? Dan nodigen we je uit voor een kennismakingsgesprek – online of bij ons op locatie. Je krijgt een goed beeld van de functie, de sfeer en de mensen met wie je eventueel gaat samenwerken. En natuurlijk kun jij ook al je vragen stellen.

4.
Je kan aan de slag!

Zijn we allebei enthousiast? Dan regelen we de laatste praktische zaken en zorgen we dat je een vliegende start maakt. Van contract tot inwerktraject – we zorgen dat alles op rolletjes loopt.

Vorige Volgende

Gerelateerde vacatures

Allrounder Burgerzaken Detachering
  • Zaltbommel
  • 28 uur
  • € 3.279,- / € 3.803,- per maand

Startdatum: 1 november 2025 Einddatum: 31 maart 2026 Optie op verlenging: 1x 4 maanden Sluitingsdatum: 13 oktober 2025 Functieomschrijving Als allround medewerker burgerzaken speel je een belangrijke rol binnen de backoffice. Je werkt samen met ongeveer 12 collega’s in een flexibel en gezellig team, bestaande uit medewerkers van jong tot oud. De functie biedt een…

Reageer voor: 12:00u — 12-10-2025
Ondersteuner/administratief medewerker VTH Detachering
  • Schipluiden
  • 24 - 32 uur
  • € 2.544,- / € 3.954,- per maand

Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 29 april 2026 Optie op verlenging: 2x 6 maanden Sluitingsdatum: 15 oktober 2025 Functieomschrijving Ben jij een nauwkeurige, dienstverlenende en zelfstandig werkende professional? Dan is deze functie als coördinator binnen het vergunningenproces iets voor jou. Je bent het eerste aanspreekpunt voor burgers, bedrijven en interne collega’s en zorgt ervoor dat…

Reageer voor: 12:00u — 14-10-2025
Project ondersteuner Stedelijke Regio West-Brabant Detachering
  • Roosendaal
  • 20 uur
  • € 2.108,- / € 2.436,- per maand

Startdatum: 20 oktober 2025 Einddatum: 18 oktober 2026 Optie op verlenging: ja Sluitingsdatum: 12 oktober 2025 Functieomschrijving Ben jij een proactieve en stressbestendige professional die graag ondersteuning biedt aan diverse teams en projecten? Als Projectondersteuner Stedelijke Regio West-Brabant speel je een cruciale rol in het ondersteunen van bestuurders, gemeentesecretarissen en de projectgroep Stedelijke Regio West-Brabant….

Reageer voor: 12:00u — 11-10-2025
Medewerker Ondersteuning Detachering
  • Gouda
  • 32 - 36 uur
  • € 2.436,- / € 3.162,- per maand

Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 24 januari 2026 Optie op verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend Sluitingsdatum: 10 oktober 2025 Functieomschrijving Als planner ben je verantwoordelijk voor het inplannen van alle contractmanagementgesprekken voor 2026 binnen de regio Midden-Holland. Je werkt nauw samen met een team van 13 contractmanagers en plant contactmomenten met in totaal 225…

Reageer voor: 12:00u — 09-10-2025
Consulent Inkomen Detachering
  • Nieuwegein
  • 32 - 36 uur
  • € 5.059,- / € 6.324,- per maand

Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 24 februari 2026 Optie op verlenging: 2x 3 maanden Sluitingsdatum: 10 oktober 2025 Functieomschrijving Als Consulent Inkomen ben je verantwoordelijk voor het zelfstandig beoordelen en rapporteren over de rechtmatigheid van aanvragen levensonderhoud, beëindigingen en mutaties binnen de Participatiewet, IOAW en in beperkte mate IOAZ. Je verzorgt de intake en behandelt…

Reageer voor: 12:00u — 09-10-2025
Raadsgriffier Detachering
  • Alphen
  • 32 uur
  • € 6.371,- / € 7.870,- per maand

Startdatum: 1 december 2025 Einddatum: 31 januari 2026 Optie op verlenging: tot 1 juli 2026 Sluitingsdatum: 16 oktober 2025 Functieomschrijving Als Raadsgriffier ben je de eerste adviseur en ondersteuner van de gemeenteraad en vervul je een centrale rol in de bestuurlijke driehoek tussen de raad, het college en de ambtelijke organisatie. Je adviseert de gemeenteraad…

Reageer voor: 12:00u — 15-10-2025
Medewerker Frontoffice/Publieksbalie/Burgerzaken Detachering
  • Domburg
  • 20 uur
  • € 2.225,- / € 2.577,- per maand

Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 31 december 2025 Optie op verlenging: 1x 3 maanden Sluitingsdatum: 13 oktober 2025 Functieomschrijving Als medewerker frontoffice ben je verantwoordelijk voor het behandelen van aanvragen voor reisdocumenten, rijbewijzen en uittreksels aan de balie. Daarnaast werk je in het klantcontactcentrum waar je telefonisch en per e-mail vragen van inwoners beantwoordt. Je…

Reageer voor: 12:00u — 12-10-2025
Senior Document Controller ZZP
  • Rotterdam
  • 36 uur

Startdatum: 1 november 2025 Einddatum: 31 oktober 2026 Optie op verlenging: Ja, afhankelijk van voortgang project. Sluitingsdatum: 13 oktober 2025 Functieomschrijving Senior Document Controller Als Senior Document Controller ben je verantwoordelijk voor het beheren van alle documenten die verband houden met engineering-, bouw- en operationele activiteiten binnen het project. Je zorgt voor het organiseren, opslaan…

Reageer voor: 12:00u — 10-10-2025