Vacature Project ondersteuner Stedelijke Regio West-Brabant

Project ondersteuner Stedelijke Regio West-Brabant
Detachering
Reageer voor: 12:00u — 11-10-2025

Vacature omschrijving

Startdatum: 20 oktober 2025

Einddatum: 18 oktober 2026

Optie op verlenging: ja

Sluitingsdatum: 12 oktober 2025

Functieomschrijving

Ben jij een proactieve en stressbestendige professional die graag ondersteuning biedt aan diverse teams en projecten? Als Projectondersteuner Stedelijke Regio West-Brabant speel je een cruciale rol in het ondersteunen van bestuurders, gemeentesecretarissen en de projectgroep Stedelijke Regio West-Brabant. Je werkt nauw samen met drie coördinatoren en bent verantwoordelijk voor het plannen en organiseren van vergaderingen, inclusief het versturen van uitnodigingen, voorbereiden van stukken, notuleren en uitwerken van actiepunten.

Daarnaast beheer je de digitale werkomgeving zoals Teams en het Zaaksysteem, zorg je voor een goede organisatie en archivering, beheer je het mailverkeer en volg je opdrachten op. Je houdt het budget bij, bewaakt termijnen en organiseert evenementen waarbij je locaties regelt, badges en banners verzorgt en ondersteuning biedt bij notuleren, beeld en geluid.

Je standplaats is Roosendaal, maar je werkt veel op afstand met aangesloten organisaties. Zelfstandigheid is daarom erg belangrijk.

Wat breng jij mee?

  • Minimaal een MBO-opleiding, bij voorkeur in een administratieve, secretariële of projectondersteunende richting.
  • 1 tot 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie.
  • Gedegen kennis van Teams, MS365 en het snel eigen maken van andere applicaties/systemen.
  • Ervaring met notuleren, bij voorkeur via Copilot/Teams.
  • Ervaring met het organiseren van evenementen.
  • Communicatief sterk, flexibel en stressbestendig.
  • Goed kunnen omgaan met wisselende prioriteiten en zelfstandig kunnen werken.
  • Sterk empathisch vermogen en aanpassingsvermogen aan verschillende situaties en gesprekspartners.
  • Geen bezwaar tegen flexibele werkplekken.

Wat bieden wij?

  • Een dynamische werkomgeving met diverse verantwoordelijkheden.
  • Samenwerking met een gemotiveerd en professioneel team.
  • Mogelijkheden voor persoonlijke en professionele groei.
  • Een functie voor 20 uur per week, in eerste instantie voor een jaar met mogelijkheid tot verlenging.

Eisen:

  • De kandidaat heeft ervaring met ondersteunende taken bij een gemeente, zoals notuleren bij voorkeur met Copilot, plannen en met deadlines omgaan. Daarnaast kennis van werken met Microsoft 365 en Teams Gewijzigd
  • De kandidaat beschikt over de volgende competenties (blijkt uit gesprek): – Communicatief vaardig – Klantgericht – Politiek-bestuurlijke sensitiviteit – Stressbestendig – Samenwerken -Zelfstandig Gewijzigd
  • De kandidaat beschikt over een afgeronde opleiding op MBO-niveau, blijkt uit CV
  • De kandidaat heeft minimaal 1-3 jaar relevante werkervaring op het gevraagde werkterrein (blijkt uit CV) Gewijzigd
  • Gezien de aard van de werkzaamheden kan deze aanvraag niet door een ZZP’er worden ingevuld. Ben je het daarmee eens ?
  • BYOD is van toepassing voor deze opdracht

Wensen:

  • De kandidaat heeft specifieke werkervaring bij een gemeente of overheid (blijkt uit CV)
  • Is kandidaat in staat op de in de aanvraag genoemde startdatum te starten voor het gevraagde aantal uren
Direct solliciteren

Hoe het werkt?

1.
Solliciteer op jouw opdracht

Geen cv bij de hand? Geen probleem. Bij ons hoef je geen uitgebreide motivatiebrief te schrijven of je hele loopbaan op papier te zetten. Laat simpelweg je naam en contactgegevens achter of stuur ons een kort berichtje. Wij zijn vooral benieuwd naar wie jíj bent en wat je zoekt.

2.
Wij nemen contact op

Binnen een paar werkdagen nemen we contact met je op. We bespreken wat jij belangrijk vindt in een baan, wat je ervaring is (of juist waar je in wil groeien), en welke mogelijkheden er zijn binnen ons team. Alles in een open en ontspannen gesprek.

3.
Kennismaken

Zien we een match? Dan nodigen we je uit voor een kennismakingsgesprek – online of bij ons op locatie. Je krijgt een goed beeld van de functie, de sfeer en de mensen met wie je eventueel gaat samenwerken. En natuurlijk kun jij ook al je vragen stellen.

4.
Je kan aan de slag!

Zijn we allebei enthousiast? Dan regelen we de laatste praktische zaken en zorgen we dat je een vliegende start maakt. Van contract tot inwerktraject – we zorgen dat alles op rolletjes loopt.

Vorige Volgende

Gerelateerde vacatures

Senior Document Controller ZZP
  • Rotterdam
  • 36 uur

Startdatum: 1 november 2025 Einddatum: 31 oktober 2026 Optie op verlenging: Ja, afhankelijk van voortgang project. Sluitingsdatum: 13 oktober 2025 Functieomschrijving Senior Document Controller Als Senior Document Controller ben je verantwoordelijk voor het beheren van alle documenten die verband houden met engineering-, bouw- en operationele activiteiten binnen het project. Je zorgt voor het organiseren, opslaan…

Reageer voor: 12:00u — 10-10-2025
Medewerker Ondersteuning Detachering
  • Gouda
  • 32 - 36 uur
  • € 2.436,- / € 3.162,- per maand

Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 24 januari 2026 Optie op verlenging: Mogelijk maar nog niet bekend Sluitingsdatum: 10 oktober 2025 Functieomschrijving Als planner ben je verantwoordelijk voor het inplannen van alle contractmanagementgesprekken voor 2026 binnen de regio Midden-Holland. Je werkt nauw samen met een team van 13 contractmanagers en plant contactmomenten met in totaal 225…

Reageer voor: 12:00u — 09-10-2025
Kwaliteitsmedewerker Publiekszaken Detachering
  • Roosendaal
  • 28 uur
  • € 3.410,- / € 4.066,- per maand

Startdatum: 1 december 2025 Einddatum: 31 maart 2026 Optie op verlenging: ja Sluitingsdatum: 17 oktober 2025 Functieomschrijving Als Kwaliteitsmedewerker Publiekszaken ben jij het eerste aanspreekpunt en de vraagbaak voor je collega’s. Je zorgt ervoor dat zij hun werk goed kunnen doen en betrekt hen actief bij ontwikkelingen binnen en buiten de organisatie. Je schakelt proactief…

Reageer voor: 12:00u — 16-10-2025
Ambteiljk Secretaris Adviesraad SD & RFT Detachering
  • Zoetermeer
  • 16 uur
  • € 1.508,- / € 1.790,- per maand

Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 27 oktober 2026 Optie op verlenging: 1x 12 maanden Sluitingsdatum: 13 oktober 2025 Functieomschrijving Als Secretaris Adviesraad Sociaal Domein (ASD) & Raad voor de Fysieke Toegankelijkheid (RFT) ondersteun je beide adviesorganen binnen het Sociaal Domein. Je bereidt vergaderingen voor, zorgt voor tijdige agendering van dossiers en faciliteert de leden van…

Reageer voor: 12:00u — 12-10-2025
Ondersteuner/administratief medewerker VTH Detachering
  • Schipluiden
  • 24 - 32 uur
  • € 2.544,- / € 3.954,- per maand

Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 29 april 2026 Optie op verlenging: 2x 6 maanden Sluitingsdatum: 15 oktober 2025 Functieomschrijving Ben jij een nauwkeurige, dienstverlenende en zelfstandig werkende professional? Dan is deze functie als coördinator binnen het vergunningenproces iets voor jou. Je bent het eerste aanspreekpunt voor burgers, bedrijven en interne collega’s en zorgt ervoor dat…

Reageer voor: 12:00u — 14-10-2025
Woo- anonimiseerder / administratief ondersteuner Detachering
  • Doorn
  • 36 uur
  • € 3.584,- / € 4.216,- per maand

Startdatum: 3 november 2025 Einddatum: 31 maart 2026 Optie op verlenging: ja, meerdere keren tot eind 2027 Sluitingsdatum: 13 oktober 2025 Functieomschrijving Wij zoeken een Woo-anonimiseerder/ administratief ondersteuner met een financiële, bedrijfskundige of juridische achtergrond voor 36 uur per week. In deze veelzijdige rol ben je verantwoordelijk voor: Het administratieve deel van Woo-verzoeken (Wet open…

Reageer voor: 12:00u — 12-10-2025
Consulent Inkomen Detachering
  • Nieuwegein
  • 32 - 36 uur
  • € 5.059,- / € 6.324,- per maand

Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 24 februari 2026 Optie op verlenging: 2x 3 maanden Sluitingsdatum: 10 oktober 2025 Functieomschrijving Als Consulent Inkomen ben je verantwoordelijk voor het zelfstandig beoordelen en rapporteren over de rechtmatigheid van aanvragen levensonderhoud, beëindigingen en mutaties binnen de Participatiewet, IOAW en in beperkte mate IOAZ. Je verzorgt de intake en behandelt…

Reageer voor: 12:00u — 09-10-2025
Medewerker Frontoffice/Publieksbalie/Burgerzaken Detachering
  • Domburg
  • 20 uur
  • € 2.225,- / € 2.577,- per maand

Startdatum: zo spoedig mogelijk Einddatum: 31 december 2025 Optie op verlenging: 1x 3 maanden Sluitingsdatum: 13 oktober 2025 Functieomschrijving Als medewerker frontoffice ben je verantwoordelijk voor het behandelen van aanvragen voor reisdocumenten, rijbewijzen en uittreksels aan de balie. Daarnaast werk je in het klantcontactcentrum waar je telefonisch en per e-mail vragen van inwoners beantwoordt. Je…

Reageer voor: 12:00u — 12-10-2025