Professionals in detachering

Supportmedewerker Inkoop en Management Ondersteuner

Supportmedewerker Inkoop en Management Ondersteuner

Startdatum: 02-06-2025

Wij zoeken een Supportmedewerker Inkoop en Management Ondersteuner, die het leuk vindt om zich bezig te houden met een breed scala aan administratieve en organiserende taken in een dynamische omgeving. Enerzijds ben je onderdeel van verschillende projectteams, bestaande uit o.a. een projectmanager, een engineer en een projectbeheerser. Anderzijds ben je onderdeel van de afdeling Support, een vaste basis waar men op elkaar terug kan vallen bij werkdruk en verlof. Collegialiteit en onderlinge samenwerking vinden we binnen dit team belangrijk.

Werkzaamheden

toetst of inkoopaanvragen passen binnen vastgestelde richtlijnen en afgesloten inkoopcontracten; verwerkt inkoopopdrachten en zorgt voor de juiste communicatie hiervan richting de leverancier; administreert en begeleidt het facturatieproces; bent verantwoordelijk voor een accurate Digitale Project Omgeving (projectdossier); faciliteert de projectteam overleggen en zorgt indien nodig voor verslaglegging; draagt bij aan de communicatie richting de afdeling of projectteams, wat concreet betekent dat je gesprekspartner bent voor diverse interne afdelingen; draagt bij aan het organiseren en regelen van project gerelateerde evenementen.

Opleidingen

Minimaal een MBO opleiding afgerond

Ervaring

– De kandidaat heeft minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring als supportmedewerker of in een soortgelijke rol; – Ervaring met projectmatig werken; – Aantoonbare financiële ervaring; – Secretariële vaardigheden voor het plannen van afspraken, het organiseren van vergaderingen en/of het notuleren; – Kennis van SharePoint, Microsoft Office pakket, Office 365: Outlook, Excel, Word, PowerPoint, OneNote en Teams; – Ervaring met SAP; – Ervaring met inkoop;

Skills

Accuraat en gericht op het bieden en leveren van kwaliteit, waarbij je overzicht weet te behouden en knelpunten signaleert Kritische werkhouding op het proces Communicatief sterk, open en transparant Goed overzicht kunnen bewaren en prioriteren (je laat je niet snel gek maken) Oplossingsgericht: creatief denken en handelen Neemt initiatief en stelt zich flexibel op Organiserend vermogen

Kwalificaties

– Goede beheersing van de Nederlandse taal; – Goede beheersing van de Engelse taal is een pré. Bij wederzijds goed vinden ben je na een inleenperiode van één jaar bereid om bij de opdrachtgever in dienst te treden; Werken op kantoor is de norm, daarbij is er de mogelijkheid om vanuit huis te werken. De opdrachtgever streeft naar een 60/40 verdeling tussen werken op kantoor en vanuit huis.

Solliciteer direct

Graag reageren voor 15-5-2025 14:00 uur met CV in Word/PDF formaat in het Nederlands, max. 5 pagina’s.

Tevens graag vermelden: Beschikbaarheid en salaris indicatie.

Voor deze opdracht is het niet mogelijk om deze op ZZP basis in te vullen maar wel tijdelijk op payroll basis.

Vragen over deze vacature?

Heb je na het lezen van de vacature nog vragen? Neem dan contact met ons op.

Bel naar +31180311902 of stuur een mail naar info@szconsultancy.nl.