Professionals in detachering

Administratief medewerker Schuldhulpverlening

Administratief medewerker Schuldhulpverlening

Startdatum: 02-06-2025

Als Administratief medewerker Schuldhulpverlening ben je binnen het team verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve werkzaamheden. Je bent een belangrijke schakel tussen cliënten, schuldhulpverleners en schuldeisers. Vanuit de diverse werkprocessen werk je nauw samen met de consulenten. Je haalt voldoening uit het ondersteunen en faciliteren.

Werkzaamheden

Je bewaakt de voortgang van diverse werkprocessen door middel van overzichten en signaalfunctie; Je stelt zelfstandig, met input van de consulenten, eenvoudige beschikkingen en rapportages op; Je zorgt voor het aanmaken van werkprocessen; Je verzorgt de administratie van trajecten, vraagt de benodigde inhoudelijke informatie op en registreert de voortgang en afhandeling; Je voert aanmeldgesprekken met de client, bekijkt of Schuldhulpverlening passend is en verwijst zo nodig door; Je belt met schuldeisers om gegevens op te vragen.

Opleidingen

Minimaal een afgeronde MBO4 opleiding;

Ervaring

Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker binnen een gemeentelijke instelling; Aantoonbare werkervaring binnen de schuldhulpverlening; Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker; Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het verwerken en administratief ondersteunen van schuldhulpverleningstrajecten binnen een gemeentelijke instelling; Aantoonbare werkervaring met het opstellen van simpele beschikkingen en rapportages, duidelijk naar voren komend in het cv; Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het voeren van aanmeldgesprekken binnen het sociaal domein van een gemeente; Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met Stratech, benoem waar deze is opgedaan.

Skills

– Zeer goede schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden; – Analytisch; – Samenwerkingsgericht; – Empathisch vermogen; – Stressbestendig.

Kwalificaties

Beschikbaar per 1 juni 2025 voor 28 uur per week voor de gehele duur van de opdracht, inclusief verlengingsopties van 2 maal 6 maanden;

Solliciteer direct

Graag reageren voor 6-5-2025 14:00 uur met CV in Word/PDF formaat in het Nederlands, max. 5 pagina’s.

Tevens graag vermelden: Beschikbaarheid en salaris indicatie.

Voor deze opdracht is het niet mogelijk om deze op ZZP basis in te vullen maar wel tijdelijk op payroll basis.

Vragen over deze vacature?

Heb je na het lezen van de vacature nog vragen? Neem dan contact met ons op.

Bel naar +31180311902 of stuur een mail naar info@szconsultancy.nl.