Medewerker Logistiek & Organisatie

Geplaatst 5 dagen geleden

Je ondersteunt de clusters bij het inzetten van tijdelijke medewerkers in samenwerking met één of meerdere adviseurs, dit bekent dat je:
fungeert als backoffice voor de inkoopadministratie
registreert en controleert de registratie van externe (en stagiaires) in het registratiesysteem MijnHR.
toets en beoordeelt de rechtmatigheid en doelmatigheid van inkoopdossiers in Oracle
zowel interne collega’s als externe partijen telefonisch te woord staat met vragen en of verzoeken
regelmatig aansluit bij werkoverleggen van de adviseur en draagt zorg voor een notulen indien dit wordt gevraagd
meedenkt in procesoptimalisatie
verantwoordelijk bent voor diverse administratieve verwerkingen zoals het muteren in verschillende systemen

Vereisten en Knock-Out Criteria

mbo-opleiding niveau 4;
Minimaal 1 jaar ervaring met uitvoering van administratieve processen;
Minimaal 6 maanden ervaring als medewerker recruitment of HR ondersteunende werkzaamheden.

Locatie: Rotterdam
Start: 2-11-2020
Uren per week: 32-36
Einde/Duur: 6 maanden Optie op verl.: Ja 2*6 maanden

Graag reageren voor 22-10-2020 10:00 uur met CV (Word/PDF formaat en in het
Nederlands, max. 4 pag. en 2 ref.) waaruit kennis/ervaring van bovenstaande blijkt,
inclusief een motivatie verwerkt in het cv waarom u zichzelf geschikt acht voor deze functie.
Tevens dient uw reactie voorzien te zijn van:
Beschikbaarheidsdatum
Aantal uren per week beschikbaar
Uurtarief ex BTW, inclusief reiskosten woon-werk
Vakantieplannen
Voor deze opdracht is het niet mogelijk om deze op ZZP basis in te vullen maar wel tijdelijk op payroll basis.

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.