Medewerker KCC frontoffice

Geplaatst 6 dagen geleden

Als medewerker klantcontact heb je een belangrijke rol in het blij maken van de burgers van Rotterdam. Je bent verantwoordelijk voor het op enthousiaste en professionele wijze beantwoorden en behandelen van alle aanvragen, vragen en publieksreacties over de producten en diensten van ons cluster waar expertise voor nodig is.

Je hebt een passie voor dienstverlening en klantbeleving. Klantcontact gaat je gemakkelijk af en je hebt er lol in, of dit nou via de balie, telefoon of digitaal is. Je doet er alles aan om de klant zo snel en zo goed mogelijk te helpen en om de aanvraag, vraag of publieksreactie af te handelen. Je bent leergierig en je vindt het leuk alle ins- en outs te weten over de producten en diensten van ons cluster. Als je iets niet zelf weet stap je gemakkelijk op je collega’s af om de juiste informatie te achterhalen om de vraag van de klant te kunnen beantwoorden of een reactie te geven.

Je bent als medewerker Uitvoering Klantcontact een allround medewerker die aan de balie alle vragen, aanvragen, producten en diensten afhandelt die de burger vraag van de gemeente.

Je doet dit volgens de dienstverleningsrichtlijnen van de gemeente Rotterdam.

Steeds meer contacten met burgers verlopen via de digitale kanalen, waardoor de klantcontacten waarvoor de burger nog aan de balie komt steeds meer bijzondere aandacht of maatwerk vraagt. Hierop dient de medewerker Uitvoering Klantcontact te zijn voorbereid.

 

Belangrijkste uitdagingen

 

Er wordt flexibiliteit van je gevraagd met betrekking tot de werktijden. Dagelijks zijn de openingstijden van de locaties van 8 tot 20 uur. In dit tijdsbestek kun je ingezet worden. Ook wordt flexibiliteit van je verwacht op je inzet op verschillende locaties.

Één van deze locaties is de vliegende brigade. Dit team gaat bij instellingen of bij burgers thuis langs om aanvragen in te nemen. Ook wordt dit team ingezet bij ziekte op één van de overige locaties. Je dient in dit team dagelijks beschikbaar te zijn en weet soms niet waar je de volgende dag ingezet wordt. Flexibiliteit is dus binnen al onze teams een belangrijke voorwaarde.

Leergierig als je bent, duik je in de producten en diensten van ons cluster om de ins- en outs te weten te komen. Als je iets niet zelf weet stap je gemakkelijk op je collega’s af om de juiste informatie te achterhalen om de vraag van de klant te kunnen beantwoorden of om een reactie te kunnen geven. Je bent omgevingsgericht en beseft hoe belangrijk ons werk is voor de burger.

Je kunt snel schakelen in de verschillende vragen en meldingen die er op je af komen en wat ervoor nodig is om tot een antwoord of aanvraag te komen, altijd met de klant in gedachten. Dit vraagt soms de nodige creativiteit en flexibiliteit. Je bent een teamspeler en je houdt ervan om samen succesvol te zijn. Vanuit jouw kennis en ervaring met klantvragen denk je continu mee over het slimmer en beter maken van onze dienstverlening en draag je daarvoor ideeën aan.

 

Vereisten / knock-outcriteria
Een succesvol afgeronde mbo opleiding.

Ervaring gedurende een periode van 1 jaar (opgedaan in de afgelopen 3 jaar) met: Het aanvragen en uitreiken van reisdocumenten en rijbewijzen, Migratie afhandeling en Aanvraag HVV en hervestiging.

Je beschikt over de volgende systeem kennis: Key2 burgerzaken: niet alleen raadplegen maar ook actualiseren.

 

Locatie: Rotterdam

Start: z.s.m.

Uren per week: 16-36

Duur: 12 maanden Optie op verl. 2*6 maanden

 

Graag reageren voor 13-12-2018 met cv (Word formaat en in het Nederlands, max 5 pag. en 2 ref.) waaruit kennis/ervaring in bovenstaande blijkt, inclusief een motivatie verwerkt in het cv waarom u zichzelf geschikt acht voor deze functie.

Tevens dient uw reactie voorzien te zijn van:

Beschikbaarheidsdatum

Aantal uren per week

Uurtarief ex BTW, inclusief reis- en verblijfkosten

Vakantie plannen

Voor deze opdracht is het niet mogelijk om deze op ZZP basis in te vullen maar wel op payroll basis met Freelance contract.

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.