Coördinator/Kwartiermaker IT Service Desk 20.063

Geplaatst 5 dagen geleden

Verzorgen van teamsessies over onder andere scopebepaling, activiteiten, SLA (Service Level Agreement), KPI (kritieke prestatie-indicatoren);
Ontwerpen en (her)inrichten van werkwijze, processen en procedures van de Service Desk;
Invulling geven aan de daily stand-ups met betrekking tot de werkvoorraad (tickets), projecten, beschikbaarheid collega’s;
Zorgdragen voor een optimale afstemming en samenwerking tussen de afdeling Service Desk, i-loket en systeembeheer/ Beheer en andere afdelingen;
Monitoren, sturen en rapporteren op afgesproken KPI’s en voortgang bewaken m.b.t. verbetertrajecten;
Opzetten van een kennisdatabank en een skillsmatrix;
Coaching en doorontwikkeling van medewerkers;
Rooster bijhouden, bezetting garanderen en middelen bijhouden;
Controleren werkzaamheden en indien nodig de medewerkers hierop aanspreken.

Vereisten en Knock-Out Criteria

HBO opleiding;
5 jaar leidinggevende werkervaring in de afgelopen 8 jaar binnen een IT afdeling;
Aantoonbare werkervaring met organisatie- en cultuurveranderingen;
Ervaring met ontwerpen en (her)inrichten van werkwijze, processen en procedures van de Service Desk;
1 jaar leidinggevende werkervaring in de afgelopen 4 jaar aan een Service Desk (ICT);
Ervaring met Windows AD (active directory);
Ervaring met IT-service- en supportprocessen volgens ITIL:

Locatie: Houten
Start: 9-11-2020
Uren per week: 32-36
Einde/Duur: 12 maanden Optie op verl.: Ja 4 maanden

Graag reageren voor 27-10-2020 10:00 uur met CV (Word/PDF formaat en in het
Nederlands, max. 4 pag. en 2 ref.) waaruit kennis/ervaring van bovenstaande blijkt,
inclusief een motivatie verwerkt in het cv waarom u zichzelf geschikt acht voor deze functie.
Tevens dient uw reactie voorzien te zijn van:
Beschikbaarheidsdatum
Aantal uren per week beschikbaar
Uurtarief ex BTW, inclusief reiskosten woon-werk
Vakantieplannen

Online solliciteren

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is verplicht.